tormoddf Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Neste spill i den tradisjonsrike serien har mye å leve opp til. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Gleder meg, Risen var noe dritt. Nå siden Gothic har fått et fersk gruppe utvikklere håper jeg på et spillbart spill! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Ser bra ut. Det gjorde Gothic 3 også, heilt til det klikka og aldri gjekk an å spele igjen. Er det andre som har problem med det og vista? Lenke til kommentar
odderling Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Gleder meg, Risen var noe dritt. Nå siden Gothic har fått et fersk gruppe utvikklere håper jeg på et spillbart spill! Nå håper jeg at du tenker på bugs/glitches og ikke historie, atmosfære og miljø når du sier spillbart For eksempel Gothic 3 er mitt favoritt RPG men det var håpløst å spille over 1 time uten å krasje... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Ja, det er bugs jeg tenker på. Men også GUI, de hadde noe sære måter å gjøre ting på de PiranahBytes gutta...eller hva de nå het. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Synd at jeg ikke har bra nok pc til å spille nye Gothic Har brukt noen timer på Gothic 3. Lenke til kommentar
Dal Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Du nevner noe om kommende konkurrenter i artikkelen.. Hvilke spill snakker du om da? Tenkte forresten jeg skulle prøve på nytt å spille Gothic3, det kom en ny Community Patch for et par dager siden som ser veldig lovende ut. Håper selvfølgelig også at det kommer et Risen 2 snart Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Du nevner noe om kommende konkurrenter i artikkelen.. Hvilke spill snakker du om da? I farten er The Witcher 2 et godt eksempel. Kommer en artikkel om det etter hvert. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Håper virkelig på at dette spillet blir bra. Gothic/Risen er rett og slett den tpe RPG jeg liker best og for å være ærlig har jeg ikke spilt mange RPG som er på samme nivå som dem i mine øyne. Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) likte veldig godt Gothic 3 og risen. (men de villsvina var slitsomme i Gotcic 3, haha. to-tre bitt uten at du kan avbryte attacket, og så "AAAAGGH!!". HEhehe. Risen var okay, men likte ikke at du måtte velge side på det spillet. Ville gjerne vært nøytral. Endret 21. juni 2010 av Aeris Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Gi meg remake av Gothic 2. Kongespill. Eller kanskje dette endelig skal fange samme gode stemning som i Gothic 2. Lenke til kommentar
steeler Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ser bra ut. Det gjorde Gothic 3 også, heilt til det klikka og aldri gjekk an å spele igjen. Er det andre som har problem med det og vista? Spilte G3 i vinter på Vista 64 bit med siste patch installert. Hadde ikke problemer med at spillet klikket i noen grad. Gleder meg til G4! Mange artige stunder med G2 og G3 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) hei tormoddf. Hvordan vil du beskrive grafikken i forhold til Risen da? (xbox) er skjermbildene fra xboxen kanskje? takk. Endret 24. juni 2010 av 530XD Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Har ikke spilt Risen på annet enn PC, og testet Arcania på Xbox 360, så det blir vanskelig å sammenligne. Men jeg er temmelig sikre på at skjermbildene er fra PC-versjonen, og at de er hakket mer polerte enn det jeg fikk spille. Forskjellen var dog ikke så veldig stor, slik jeg har hørt var tilfelle for Risen. Endret 24. juni 2010 av tormoddf Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 men syns du grafikken så helt greit ut for å være et 2010 spill? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Etter vidoene jeg har sett fra Xbox versjonen så kan jeg ikke si meg missfornøyd på noen måte. Spillet ser bra ut og etter det jeg har sett har de lagt inn mange detaljer for å skape god atmosfære og stemmning. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 men syns du grafikken så helt greit ut for å være et 2010 spill? Absolutt. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Sveisen til han i Concept Art bildet ligner veldig på Blake i Dynastiet. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Gleder meg, Risen var noe dritt. Nå siden Gothic har fått et fersk gruppe utvikklere håper jeg på et spillbart spill! Risen var ikke noe dritt! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Gleder meg, Risen var noe dritt. Nå siden Gothic har fått et fersk gruppe utvikklere håper jeg på et spillbart spill! Risen var ikke noe dritt! Grafikken til xboxen var noe dårlig men spillet var veldig bra ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg