Entrak Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Heisann! Har begynt å se meg rundt etter en TV, enten plasma eller LCD/LED som skal brukes utelukkende til konsoll og PC-bruk. Størrelsesorden på 37" til 42" er hva jeg kan se for meg for mitt bruk, da jeg vil bli å sitte en ca. 2 meter fra skjermen. Jeg kan strekke meg til 8000 kroner, så innenfor en ramme på 5000 til 8000,- er bra. Siden den skal brukes utelukkendes til overnevnte ting, så bør full HD for konsollbruk og en høyere oppløsning for PC-bruk eksistere. Jeg har ikke kabel eller antenne, så vanlig TV-bruk blir det ca. null av. Siden jeg har eget surroundsystem allerede, så ser jeg ikke vitsen med høytalere av noen spesiell grad på selve skjermen. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Har du vurdert plasma? Mye mer for pengene imho. Sjekk denne 50 tomsen med sinnsyke 600hz: http://www.dustin.no/pd_5010443674.aspx Bedre flyt med annen skjermtech skal du lete lenge etter innenfor ditt budsjett. Lenke til kommentar
Entrak Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Joda, det skrev jeg jo også. Men 50" på 2 meters avstand blir vel litt som å sitte på første rad på kinoen? Litt bekymret for å få ping-pong syndromet med tilhørende whiplash under action scener. Lenke til kommentar
Entrak Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Ingen som har noen gode forslag, bortsett fra en 50" som blir for stort? Lenke til kommentar
stranden Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Bumper den her. Sitter med samme problemstilling. 46" blir vel for mye tenker jeg, så kanskje 42" er passe. Sitter ca 2-3 meter unna tven her. Selv har jeg sett på denne. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=445344 Men jeg vet ikke hva som er best til konsoll og pc tilkobling (film og serier). Plasma eller LCD ? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg tenker jeg går for den LG'en ja. LCD er nok gamernes favoritt, i alle fall det de fleste sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå