DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) HVa bruker du til din assault klasse?? Jeg lagte meg en ny bruker for noen timer siden så jeg har bare 3 å velge mellom. Scar-H bruker jeg. Det er jo det beste våpenet synst jeg. Endret 19. juni 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Primary: Tar-21 w/ Silencer Secondary: Spas-12 w/ E. mags Equipment: Claymore Special Grenade: Flash Tier 1: Scavenger Pro Tier 2: Stopping Power Pro Tier 3: Ninja Pro Deathstreak: Copycat Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Primary: SCAR w/ Tube Secondary: G18-Akimbo Equipment: Nade Special Grenade: Smoke Tier 1: Scavenger Pro Tier 2: Stopping Power Pro Tier 3: Steadyaim Pro Deathstreak: Painkiller / Primary: SCAR w/ Sensor Secondary: Raffica w/ FMJ Equipment: Nade Special Grenade: Smoke Tier 1: Scavenger Pro Tier 2: Stopping Power Pro Tier 3: Steadyaim Pro Deathstreak: Painkiller Endret 23. juni 2010 av Karmany1234 Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Primary: Ak-47 w/ silencer (noen ganger også med RDS) Secondary: Javelin Equipment: Semtex Special G: Stun Tier 1: Sleight of hand/Bling Tier 2: Cold Blooded (gjør opp får så mye ) Tier 3: Ninja/Commando D-streak: Martyrdom Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Primary: Famas w/HB /RDS Secondary: Equipment: Semtex Special Grenade: Stun Tier 1: Bling Tier 2: Stopping Power Pro Tier 3: Ninja Pro Deathstreak: Painkiller Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Her er multi kill classen min. Ak-47/red dot sight RPG-7 PERK 1: slight of hand PRO PERK 2: Danger close PRO PERK 3: Commando PRO Med denne classen fekk jeg 85-12 på domination. 7 triple kill. 4 multi kill. 17 double kill. Drepte hele laget med en predator. Hadde på Carepacke. predator. emar aidrop. Dette er min beste runde. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) I motsetning til mange av dere andre, så spiller jeg utelukkende for å gjøre ting som ikke så mange andre gjør, så på assault klassen min har jeg også en javelin, og det er så og si hovedvåpnet mitt. Scar H - grenade launcher (for å skape irritasjon) Scavenger pro Danger close pro commando pro + Javelin (ftw) Fikk faktisk fem stykker med EN javelin tidligere i dag, så ingen skal si at den ikke kan gjøre noe. Dessuten har jeg fått et par gode runder som resultat av denne taktikken, fordi jeg kan plutselig få et triple-kill med javelinen, og da er veien til cgunner plutselig ganske kort. Endret 1. juli 2010 av Norvegisk Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Mitt først kill på en Free-for-all match her forleden, var en tripple-kill med Javelin! Det var to boostere og en som skulle prøve og stoppe dem, dette resulterte i en tripple-javelin! Alltid like gøy @Norvegisk: Hva er det du prøver utelukkende på som ikke så mange andre gjør? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Prøvde meg litt med acr silencer. pri.Acr/w silecer sec.M9 fmj (Savner litt cod 4) PERK 1: SoH pro PERK 2: st pro PERK 3: ninja pro Veldig stødig faktisk. eid med slencer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå