Gå til innhold

HTC Desire eller Samsung Wave

Anbefalte innlegg

Har lest litt runt og funnet ut at dette er de 2 mobilene det står mellom at jeg skal kjøpe, men er veldig usikker på hvilken det blir. Jeg vil kjøpe med et 32 gb sdhc kort for å legge inn musikk som jeg kan spille av og lurer på hvilken mobil som vil være best og hvor stor forskjell det faktisk er. Batteritid har jeg sett at Wave skal være veldig mye bedre enn desire på, men apps er også mye bedre på desire.

Det jeg vil bruke mobilen til er: Ringe/meldinger osv., Høre på musikk, Spille, eventuelt ta bilder, ønsker også og vite hvor stor forskjellen på skjermene er i bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg vil bruke mobilen til er: Ringe/meldinger osv., Høre på musikk, Spille, eventuelt ta bilder, ønsker også og vite hvor stor forskjellen på skjermene er i bruk.

Til dine behov er iPhone best, deretter Desire, deretter Wave.

Dette begrunner jeg med at det eneste punktet du merker noe forskjell på er spill, og der har iPhone mest, Android nest mest og Wave minst. Resten av punktene er: Ringe/sende meldinger (alle telefoner kan dette), høre på musikk (alle telefoner kan dette), eventuelt ta bilder (alle telefoner kan dette, iPhone er dårlig på det, men siden punktet er "eventuelt" ser jeg gjennom fingrene med det).

Skjermene kan jeg ikke uttale meg om, men skjermen til Wave er best. Skjermen til neste modell iPhone er interessant, men jeg tror fortsatt skjermen til Wave vil holde stand som et meget godt alternativ, dessuten er ikke nye iPhone på markedet ennå. Samme skjerm på Android kommer med Samsung Galaxy S, så hvis du ser slik på det får alle leire snart bedre skjermer, men foreløpig er Wave i tet. Så får du fundere på om det endrer på rekkefølgen jeg startet med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...