mesha Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Har anskaffet med Get Digital Box for å få digitale kanaler fremfor analoge, men det viser seg at noen kanaler ofte lagger/hopper. Noen så vet hvor feilen ligger? Kan det være nettverket som blir forstyrret i og med at tv og Internett går gjennom en og samme kabel? Kan det være skjermkabelen til dekoderen? Eller er det Get så har dårlige signaler? Hadde virkelig satt pris på om noen kunne hjulpet;) Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Har GET selv, og har opplevd at et par kanaler (TV 2, Viasat 4, SVT 2) har hakket litt iblant. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Sjekk signalstyrke. Den bør ligge på over 80% sier de i supporten. Selv har jeg 96%, og har ingen problemer. Var nylig nede i 70-75%, da hakket bilde og lyd på endel kanaler. Dette viste seg å være et defekt galvanisk skille. Det konket helt ut, så satt et par dager med 0% signalkvalitet. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Sjekk signalstyrke. Den bør ligge på over 80% sier de i supporten. Selv har jeg 96%, og har ingen problemer. Var nylig nede i 70-75%, da hakket bilde og lyd på endel kanaler. Dette viste seg å være et defekt galvanisk skille. Det konket helt ut, så satt et par dager med 0% signalkvalitet. Hvor sjekker man signalstyrken? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Pin kode 1539 på menyen for å endre innstillinger. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Pin kode 1539 på menyen for å endre innstillinger. Takk! Det står: S: 48 Q: Varierer mellom 20 og 30 Hvordan får jeg bedret det!? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Her er det: S:75 q: 100 Stort sett alle kanaler funker ok, men kanaler som DR1 og TV2 Zebra lagger ofte. Ligger kanskje feilen hos de? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hm... For å sjekke signalsytyrken har jeg bare gått til Avanserte innstillinger, og så må jeg skrive kode 0000, så på Informasjon eller noe, og laaaangt nedi listen der, så står signalstyrke, under modulasjon og frekvens og slikt... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Er vel lite du selv kan gjøre. Ring Get support, de må sende en tekniker for å finne feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå