Callern Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hallo! Det startet med at hver gang jeg skrudde på pcen og spilte et spill, enten det var Conan eller WC3, fikk jeg rosa striper over skjermen og måtte restarte. Etter det kunne jeg spille fint igjen. Nå har det blitt litt verre. Hver gang jeg går inn i et game i BFBC2 tar det 10 minutter før skjermen fryser og jeg får en trommevirvel-aktig lyd i bakgrunnen og jeg må restarte igjen. Noen som kan hjelpe meg her? Specs: vista 64 bit Intel Core i7 CPU 920 9G Ram O.o ja veit det er for mye Gtx 280 gpu Ble nevnt at den kanskje overoppheter, men jeg har ikke peiling på hvilke grader de ligger vanligvis ligger på, men GPU'en ligger på 77C, kan det være problemet? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Hvis GPU temp er på 77 grader når du spiller, så er ikke det høyt. Men er det ved idle, så vil jeg si det kanskje er litt høyt, burde ha vært rundt 50-55 grader. Men maks temperatur på GTX 280 er 105 grader, så hvis du har 77 grader under belastning, skulle ikke det forårsake noen krasj. Hvlken driver versjon har du? Og med det samme jeg husker det, hvilken PSU har du? En dårlig PSU kan forårsake problemer også. Det samme kan en dårlig minne brikke gjøre eller hvis du kjører med feil spenning på RAM. Hvilken type RAM har du? Og enda en ting, hvilket hovedkort og hvilket merke er det GTX 280 kortet har du? Endret 19. juni 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Callern Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 x x x x jeg søkte en del rundt om battlefield, viser seg at det en et problem med audio og punkbuster, så jeg må spille på non-punkbuster servere. tho problemet med rosa striper, og svarte "blink" har jeg enda. PSU'en tror jeg er på 800w, hvis jeg ikke tar feil. Gtx 280 husker jeg ikke helt, en stund siden jeg kjøpte den, orker ikke skru opp akkuratt nå tror det var xfx, rammen er jeg heller ikke helt sikker på. kanskje like greit å bare sende den på rep ? ^^ Lenke til kommentar
Markie_mark Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 har samma problem som deg.. klikker alltid på CS.. drit irriterende. tar 10 min så klikkern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå