Yuri555 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Har nettopp fått HTC Desire , kjøpte den ifra Tele2 med Champion 239 (Hadde tele2 abonomang ifra før av) Selve mobilen fungerer utmerkett , ringe , surfe på nettet (via wifi) alt meget bra Men jeg kan verken sende eller motta SMS Jeg får en melding om Generisk nettverks feil" , og at jeg må forsøke og sende på nytt noen som har hatt dette problemet ? Takk for alle svar Lenke til kommentar
aigoo Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hei, har akkurat samme problem! Samme mobil med Tele2 med Champion 239! Siste melding jeg sendte var siden kl14.44 Tror det må være noe galt med tele2 Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Sett at et par venner har slitt med samme problem i dag, så ja, gi det litt tid. Store sjanser for at det ikke er noe feil med telefonen. Endret 19. juni 2010 av kakeninja Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg har testet dama sitt sim kort i mobilen og da fungerer den utmerket til alt. Men mitt simkort så får jeg verken sendt/motta sms , eller motta samtaler ( da får den som ringer opp beskjeden at jeg ikke er tilgjengelig) snodig greier , får ringe tele2 kundeservice og undersøke Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg mistenker at tele2 ikke har aktivert mitt abonomang ennå Da jeg hadde tele2 før jeg fikk denne , og skulle egentlig ha netcom , men ombestemte meg og kjøpte tele2 tilbake , da netcom ikke har aktivert min konto og tele2 har tatt over nå , så har det helt sikkert blitt en konflikt der. Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Nei, det trenger ikke være tilfelle. De vennene jeg vet om som har slitt med nøyaktig samme problem i det siste (Kan ringe, men ikke sende melding) har også tele 2. Ringer du kundeservice er det sikkert svar å få. Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg mistenker at tele2 ikke har aktivert mitt abonomang ennå Da jeg hadde tele2 før jeg fikk denne , og skulle egentlig ha netcom , men ombestemte meg og kjøpte tele2 tilbake , da netcom ikke har aktivert min konto og tele2 har tatt over nå , så har det helt sikkert blitt en konflikt der. Hei, dersom du sender meg nummeret ditt på PM skal jeg sjekke opp dette for deg hvis du fremdeles har problemer. Enkelte kunder hadde problemer med SMS på lørdag kveld. Feilen ble rettet kl: 21:00. Dersom du fortsatt opplever problemer, gjør dette: Ta ut simkortet og sett det inn igjen, start mobilen og søk opp nettverk, velg NetCom. MVH Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå