Fargetusj Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hallo! Jeg har et massivt problem. For at jeg skal kunne bruke datamaskinen min til spesifikke ting så må jeg vite at datamaskinen ikke tar skade av dette. Derfor har jeg hatt antivirus. Problemet mitt er at i den siste tiden/etter att jeg oppdaterte AVG så har ikke det programmet villet oppdatere seg. Jeg har prøvd flere andre antivirusprogrammer også, men med samme resultat + at nettleseren slutter å virke. Jeg tar systemgjennoppretting, programmet forsvinner og nettleseren fungerer igjen. Hva i all verden er det som er galt med min maskin og mitt nettverk når jeg installerer antivirusprogram, og hvorfor nekter virusprogrammene å oppdatere seg? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Det er enten korrupt windows eller så er du alt angrepet. Restart maskinen og trykk F8 før windows laster. Velg sikkermodus med nettverk. Klikk deretter HER og scann maskinen. Lenke til kommentar
Fargetusj Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Nå har jeg startet maskinen på nytt i sikkermodus med nettverkstilkobling, og jeg har gjot akkurat slik som du sa, men det kommer opp spørsmål om jeg har rett proxyinstillinger, men jeg aner ikke om jeg har proxy eller ikke, mest sannsynlig ikke. Så det der virker ikke. Så mye som jeg vet, så er det skikkelig windows (kjøpt hos butikk), dersom det var slik korrupt du mente - at det var pirat liksom. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Start her.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
Fargetusj Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Jojo, men dette hjelper ikke meg i det tilfellet at antivir. programmene mine ikke vil oppdatere seg pga proxyinstillinger jeg ikke aner noe som helst om. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Start nå maskinen i sikkermodus en gang til. Ta backup av ting du vil beholde og formater disken. Legg så inn Windows på nytt. 1 times arbeid og du er på nett som før med en renset maskin. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jojo, men dette hjelper ikke meg i det tilfellet at antivir. programmene mine ikke vil oppdatere seg pga proxyinstillinger jeg ikke aner noe som helst om. Hvilken windows verson bruker du? @ la7dfa.com: Det var da ikke hvordan han reinnstalerte windows han lurte på? Lenke til kommentar
Fargetusj Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Ehm, jeg bruker Windows Vista Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 åpne Internet Explorer - verktøy - alternativer for internett - tilkoblinger - LAN-innstillinger - bare Identifiser innstillinger automatisk skal være krysset av. er Proxy server boksen krysset på? kryss den av og se om det virker nå. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 er Proxy server boksen krysset på? kryss den av og se om det virker nå. All ære til de som er tålmodige. Hvis man ikke er spesielt interessert i årsaken til problemet, så kan en komme raskere på nett ved å legge inn Windows på nytt, enn å baske rundt i timer eller døgn på et forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå