Lautsprecher Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 hvor lang tid ar det fra pakken er sendt fra microplex til meg(bor på sørumsand)? Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 aner ikke.... men jeg bestillte no stæsjh fra Komplett på fredagen. idag lå det på posten! det er fryktelig fort! Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Kommer helt an på hvordan post systemet er hos dere og hvor raske microplex er med å få sendt ut varen. Men det bør ikke ta over 5 arbeidsdager. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Microplex sender fort som f***. Det kommer an på hvor treige posten er. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 det går virkelig fort nok. tar meg 2-3 dager her i eidsvoll Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Bestillte ny HD + en del andre ting fra MPX på fredag, pakken er på postkontoret "mitt" nå (tirsdag)... Har også tidligere handlet hos MPX, har et inntrykk av at de er kjappe! Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Mine varer på Komplett.no var på "plukkliste" på fredag -------- er ennå på plukkliste i dag tirsdag kl 1330. John Kr Lenke til kommentar
umy Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 mine pakker har kommet på 3-4 dager, (kløfta) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Mine varer på Komplett.no var på "plukkliste" på fredag -------- er ennå på plukkliste i dag tirsdag kl 1330. John Kr Vel, ifølge en del andre på forumet er dette helt normalt og det bør vi akseptere av komplett Bestilte forresten en cpu fra psdata kl 10 i dag og kl 13,54 var den reg i posten og vil vere hos meg i morgen tidlig kl 0900 Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Mine varer på Komplett.no var på "plukkliste" på fredag -------- er ennå på plukkliste i dag tirsdag kl 1330. John Kr Vel, ifølge en del andre på forumet er dette helt normalt og det bør vi akseptere av komplett Bestilte forresten en cpu fra psdata kl 10 i dag og kl 13,54 var den reg i posten og vil vere hos meg i morgen tidlig kl 0900 Om den ENNÅ (!) er på plukkliste ville jeg ha tatt en tlf til komplett for å høre hvor landet ligger! Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Se på mitt tidligere innlegg -- Komplett.no Klokken er nå 1930 - varene er fortsatt på plukklisten. Plukkliste fredag, mandag, tirsdag ............................................. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Komplett.no --- fortsatt på plukkliste i dag onsdag kl0915. På plukkliste fra fredag til onsdag, hvor lenge skal dette vare????? Dette begynner å bli pinli Komplett Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Komplett.no --- fortsatt på plukkliste i dag onsdag kl0915. På plukkliste fra fredag til onsdag, hvor lenge skal dette vare????? Dette begynner å bli pinli Komplett Vel, vi kan ikke klage for som en skrev i en annen post der jeg tok opp samme prob, "Hadde det vert snakk om et par mnd kunne jeg forstått det", så det er nok bare vi som er for kravstore mot stakkars komplett Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Microplex er vel som regel ekstremt raske. Nå har de hatt folk på sykemelding såvidt jeg vet, så i denne perioden har det bare gått veldig raskt, og ikke ekstremt raskt. Faktisk, så sender microplex varene med posten før du bestiller dem. De bruker logikk lisensiert av intel i denne prosessen. (ref P4 arkitekturen). DrErling Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Microplex er vel som regel ekstremt raske. Nå har de hatt folk på sykemelding såvidt jeg vet, så i denne perioden har det bare gått veldig raskt, og ikke ekstremt raskt. Faktisk, så sender microplex varene med posten før du bestiller dem. De bruker logikk lisensiert av intel i denne prosessen. (ref P4 arkitekturen). DrErling Den var ny, "før du bestiller dem" Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det må gå an å fått merket ordren med en eller annen merking som forteller om dette er firmavarer eller privat komponenter. Her kan det være mye økonomi som står på spill. Dette holder ikke i lengden - 4 arbeidsdager på plukkliste, da er de "dømt ut" uansett hva vi mener om dette. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det må gå an å fått merket ordren med en eller annen merking som forteller om dette er firmavarer eller privat komponenter. Her kan det være mye økonomi som står på spill. Dette holder ikke i lengden - 4 arbeidsdager på plukkliste, da er de "dømt ut" uansett hva vi mener om dette. Mottok min pakke fra Psdata kl 0910 i dag den var bestilt i går Har komplett noe å lere Lenke til kommentar
Nerd_fx Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Microplex er vel som regel ekstremt raske. Nå har de hatt folk på sykemelding såvidt jeg vet, så i denne perioden har det bare gått veldig raskt, og ikke ekstremt raskt. Faktisk, så sender microplex varene med posten før du bestiller dem. De bruker logikk lisensiert av intel i denne prosessen. (ref P4 arkitekturen). DrErling Den var ny, "før du bestiller dem" Ja..? Jeg mottok en pakke ifra dem igår som jeg hadde tenkt å bestille idag. Bra service detder.. Lenke til kommentar
er_ik Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Tok ikke mer en 2 dager til Lillehammer. Jeg har bestilt 2 ganger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå