Gå til innhold

hvor lang tid ar det fra pakken er sendt fra microplex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mine varer på Komplett.no var på "plukkliste" på fredag -------- er ennå på plukkliste i dag tirsdag kl 1330.

:shrug:  :shrug:  :shrug:  

John Kr

Vel, ifølge en del andre på forumet er dette helt normalt og det bør vi akseptere av komplett :grumpy::grumpy::grumpy:

Bestilte forresten en cpu fra psdata kl 10 i dag og kl 13,54 var den reg i posten og vil vere hos meg i morgen tidlig kl 0900 :woot:

Lenke til kommentar
Mine varer på Komplett.no var på "plukkliste" på fredag -------- er ennå på plukkliste i dag tirsdag kl 1330.

:shrug:  :shrug:  :shrug:  

John Kr

Vel, ifølge en del andre på forumet er dette helt normalt og det bør vi akseptere av komplett :grumpy::grumpy::grumpy:

Bestilte forresten en cpu fra psdata kl 10 i dag og kl 13,54 var den reg i posten og vil vere hos meg i morgen tidlig kl 0900 :woot:

Om den ENNÅ (!) er på plukkliste ville jeg ha tatt en tlf til komplett for å høre hvor landet ligger!

Lenke til kommentar
Komplett.no   --- fortsatt på plukkliste i dag onsdag kl0915.

På plukkliste fra fredag til onsdag, hvor lenge skal dette vare?????

Dette begynner å bli pinli Komplett

Vel, vi kan ikke klage for som en skrev i en annen post der jeg tok opp samme prob, "Hadde det vert snakk om et par mnd kunne jeg forstått det", så det er nok bare vi som er for kravstore mot stakkars komplett :grumpy:

Lenke til kommentar

Microplex er vel som regel ekstremt raske. Nå har de hatt folk på sykemelding såvidt jeg vet, så i denne perioden har det bare gått veldig raskt, og ikke ekstremt raskt.

Faktisk, så sender microplex varene med posten før du bestiller dem. De bruker logikk lisensiert av intel i denne prosessen. (ref P4 arkitekturen).

DrErling

Lenke til kommentar
Microplex er vel som regel ekstremt raske. Nå har de hatt folk på sykemelding såvidt jeg vet, så i denne perioden har det bare gått veldig raskt, og ikke ekstremt raskt.

Faktisk, så sender microplex varene med posten før du bestiller dem. De bruker logikk lisensiert av intel i denne prosessen. (ref P4 arkitekturen).

DrErling

Den var ny, "før du bestiller dem" :lol::lol:

Lenke til kommentar

Det må gå an å fått merket ordren med en eller annen merking som forteller om dette er firmavarer eller privat komponenter.

Her kan det være mye økonomi som står på spill.

Dette holder ikke i lengden - 4 arbeidsdager på plukkliste, da er de "dømt ut" uansett hva vi mener om dette.

Lenke til kommentar
Det må gå an å fått merket ordren med en eller annen merking som forteller om dette er firmavarer eller privat komponenter.

Her kan det være mye økonomi som står på spill.

Dette holder ikke i lengden - 4 arbeidsdager på plukkliste, da er de "dømt ut" uansett hva vi mener om dette.

Mottok min pakke fra Psdata kl 0910 i dag den var bestilt i går :D

Har komplett noe å lere :grumpy::grumpy::grumpy:

Lenke til kommentar

DrErling

Den var ny, "før du bestiller dem" :lol::lol:

Ja..? Jeg mottok en pakke ifra dem igår som jeg hadde tenkt å bestille idag. Bra service detder..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...