Agentspoon Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Det er sinnsykt ofte at man publiserer et innlegg, og så når man leser igjennom det, merker man en enkelt skrivefeil eller to. Da når man retter denne, vil det deretter stå skrevet under posten "Redigert av Agentspoon 14:42" f. eks. Dette er ganske tåpelig når det gjelder slike små endringer, fordi det signaliserer usikkerhet og i tillegg gjør innlegget lengre grunnløst. Dere burde gjøre det slik at denne merknaden ikke kom opp dersom innlegget ble redigert innenfor en tidsramme på 10 minutter etter at innlegget ble publisert. Dette har blitt gjort på de fleste andre seriøse forum, så det burde forsåvidt ikke være så vanskelig. 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Støttes hundre prosent. Et slik forslag er vel meg bekjent også allerede fremmet i "Tracker". Men dette er absolutt noe som bør vurderes. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Støttes! Kanskje bare meg, men et redigert innlegg virker mindre seriøst enn et uredigert. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Et slik forslag er vel meg bekjent også allerede fremmet i "Tracker". Stemmer:https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=156 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Og med det kan diskusjonen fortsette i tracker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg