CypheroN Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg har en DVD-spiller (Hitachi DVP420E) tilkoblet min TV. DVD-spilleren har en USB-port, og med en memory stick har jeg prøvd å få den til å lese av diverse filer (.avi, hovedsaklig). Noen filer fungerer, men ingen lyd ("UNSUPPORTED AUDIO."), andre ganger kommer det ingen verdens ting, og det blir helt svart (uten feilmelding). Noen (få) ganger får jeg avspilt filene mine, og sett det på TV-en. Det som er rart, er at alle filene (så og si) er like (.avi), så hvorfor fungerer noen, og ikke alle? Det er ikke noe galt med minnepennen, jeg bruker filsystemet FAT32 (NTFS (det mest vanlige) er bare kompatibel med Windows). Så, er det noen som vet hvordan jeg kan få min Hitachi til å spille av alle filer? Må jeg "hacke" den? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 AVI er et container format, dvs det kan inneholde forskjellige typer video. Som f.eks MPEG. http://en.wikipedia.org/wiki/Audio_Video_Interleave MediaInfo er et kjekt program for å undersøke innholdet i slike filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå