Bakitafrasnikaren Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Hei! Jeg holder på å starte en WordPress-side og driver og fikser og justerer på siden. Jeg har imidlertid ett problem som jeg ikke klarer å overkomme: hvordan skal jeg fjerne menyene på høyresiden som jeg har merket av på bildet? (Siste poster, arkiv, kategorier, meta) Takk for all hjelp! Endret 19. juni 2010 av Magnus_L Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Husk å legge ved bildet... Edit: Der kom det ja... Endret 19. juni 2010 av awesnes Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Bruker du Widgets? Hvis ikke kan du rote rundt i "sidebar.php" eller noe i den duren... Hva heter themet du bruker? Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Bruker du Widgets? Hvis ikke kan du rote rundt i "sidebar.php" eller noe i den duren... Hva heter themet du bruker? Jeg burde nevnt at jeg har ikke eget domene, så jeg har heller ingen filer liggende på maskinen. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Ok, da er jeg ikke så "kjent". Men har en konto der også, så jeg fant en måte å gjøre det på.. Gå til "utseende" velg "widgets". Finn boksen der det står "tekst" og dra denne inn i bolken der det står "Primary widget area. Under tittel så tar du et par linjeskift og lagrer.... Da er sidemenyen borte (iallefall hos meg.) 1 Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Ok, da er jeg ikke så "kjent". Men har en konto der også, så jeg fant en måte å gjøre det på.. Gå til "utseende" velg "widgets". Finn boksen der det står "tekst" og dra denne inn i bolken der det står "Primary widget area. Under tittel så tar du et par linjeskift og lagrer.... Da er sidemenyen borte (iallefall hos meg.) Tusen takk! Jeg ville aldri funnet ut det der uten din hjelp! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ingen årsak. Det funket med andre ord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå