JMViper Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 hei, hva er egentlig forskjellen på "Sony Ericsson Xperia X10 Mini" og "Sony Ericsson Xperia X10 Mini prro" Det er ca 300kr i forskjell så hva er forskjelling på dem? btw er det tastatur på begge telefonene? Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 hei, hva er egentlig forskjellen på "Sony Ericsson Xperia X10 Mini" og "Sony Ericsson Xperia X10 Mini prro" Det er ca 300kr i forskjell så hva er forskjelling på dem? btw er det tastatur på begge telefonene? Eget tastatur på Pro men kanskje du skal vente på Xperia X8 den blir rimelig. http://www.mobilen.no/wip4/sony-ericsson-lanserer-xperia-x8/d.epl?id=44796 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Eneste forskjellen mellom Mini og Mini Pro er det fysiske tastaturet, som igjen fører til at Mini Pro er litt større. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 det er egentlig bra at Pro er litt større fordi jeg syntes mini var litt for mini da jeg prøvde den på elkjøp i går. så liten at jeg nesten ble flau av å holde i den. men bruker grensesnittet var veldig bra og skjermen var rask og god. så jeg kommer nok til å kjøpe pro når den kommer Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Eneste forskjellen mellom Mini og Mini Pro er det fysiske tastaturet, som igjen fører til at Mini Pro er litt større. I følge bildene som ligger ute på prisguide.no, så ser det faktisk ut til at Mini Pro også har løst batteri, i motsetning til Mini. Lenke til kommentar
runniz Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kan man velge om man vil bruke qwerty-tastaturet eller touch-skjermen på mini Pro? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ja, det kan du Bare å dra ut tastaturet hvis du vil bruke det framfor touch tastaturet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå