jonsaF Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe meg smart telefon som jeg også skal kunne bruke som verktøy i tilegg som telefon! Jeg trenger en fullverdig gps på den.. Akkurat som en vanlig gps funker. Ikke sånn google maps å sånn dritt. Å det bør ikke koste en haug med penger i året å ha det. Å den bør være brukbar til å surfe litt på nettet. Er det noen som har noe tips til hva jeg burde kjøpe? Jeg har vært litt sugen på htc desire, men etter hva jeg kan se så har ikke den gps. Hverfall ikke noe som virker! Takker for alle svar https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.gif Endret 14. juli 2015 av jonsaF Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Joda,gps på desire funker fint, men du må kjøpe programmet utenom. Fordelen er jo at da kan du velge den gps løsningen du synes er best (De fleste kan testes litt før du betaler) koster fra ca 200 til 700kr (ikke noe i året) Lenke til kommentar
jonsaF Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Riktig.. Så det er sånn det er! Mange takk for hjelpen Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Tror alle smarttelefoner i dag (inkludert HTC Desire, iPhone, Samsung Wave, Windows Mobile og Symbian-telefonene til Nokia) har GPS innebygd, men du må kjøpe et navigasjonsprogram i tillegg for å få noe annet enn "google maps og sånn dritt" iPhone har TomTom, Navigon, NDrive, Sygic, Co-Pilot og en del andre (sjekk her). Android har mye av det samme (NDrive, Co-Pilot, Sygic, Navigon etc), men mangler foreløpig TomTom, om det skulle bety noe. Samsung Wave (Bada) har eller får NDrive. Nokia har NDrive og Sygic (og sikekrt mye mer), og Windows Mobile ser ut til å ha TomTom (og sikkert mye mer). Jeg gadd ikke å google mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå