Gå til innhold

passer denne abonomenten for meg ?

Anbefalte innlegg

http://bedriftsbutikk.telenor.no/ProductDetail.aspx?VAREID=IPHONE3GSBED.NOBN&varekategoriid=MOBIL-TN-BEDRIFT&varekat=MOBIL&prod=APPLE

kan dere gå inn å skjekke.. hvor mye ( bedrift Iphone ) vil koste etter 18 mnd..

etter det jeg kjønner så skal jeg betale først 2899 for telefonen, og 99 hver måned i 18 mnd.. og da skal totalprisen koste 4681 kr.

og hva er forskjellen mellom vanlig iphone 3g og 3gs... og den nye 4g.

hvis det er samme funksjonene. kansje kamera er annerledes.. men er neo andre store forskjeller ?

Endret av justlikethat4rd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3GS er raskere og forbedret, med bla bedre kamera en 3G, og 4G som er under 1 mnd unna, er re-designet i utseende, enda litt rakere en 3GS og har noen flere finesser..

Om du vil sjekke mobil og internett priser anbefaler jeg en tur til www.telepriser.no og sjekke kalkulatoren

Lenke til kommentar

Når det gjelder abonnementet, må du betale 2899kr for selve telefonen når du kjøper den, i tilegg må du betale 99kr per. mnd for abonnementet ditt. Minste totalpris havner da på 4681kr på 12mnd (bruker det å være, er litt usikker når det gjelder bedriftsabonnementer) , men så kommer det du bruker i tillegg.

La oss si at du bruker 100kr hver måned på ringing og slikt. Da betaler du månedsavgiften på 99kr + 100kr (ditt forbruk) = 199kr som du må betale den aktuelle måneden.

Håper det hjalp :) bare spør hvis noe er uklart ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...