Gå til innhold

Playstation 3 slim vs. den gamle store

Orjan-90

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg lurer på om det er noen forskjell på muligheter, tilkoblinger og kvaliteten på den gamle store ps3 og slim-versjonen.

Jeg har den store, men vurderer og bytte til slim, ettersom den er mye greiere og ta med seg og tar mindre plass.

Takker for svar, mvh Ørjan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar. Kvalitetsmessig er det ikke noen forskjeller? Når jeg titter rundt på forumet her så ser jeg mange tråder om feil på slim i forhold til tråder om feil på den store, men det er kanskje for at det er flere som har slim?

Lenke til kommentar

Den eneste PS3-modellen som har bakoverkompatibiltet med PS2-spill er den første 60gb versjonen, den selges ikke lengre og går ofte brukt for dyre penger.

Jeg har hatt den gamle og byttet til slim. Jeg opplever ingen forskjell annet enn det som er nevnt hittil i tråden (litt mindre støy og den tar mindre plass). Har heller ikke hatt noe problem med den, fikk den på releasedatoen.

Lenke til kommentar

Den eneste PS3-modellen som har bakoverkompatibiltet med PS2-spill er den første 60gb versjonen, den selges ikke lengre og går ofte brukt for dyre penger.

Det kom også en 80 GB modell i USA som hadde softwareemulering av PS2 spill, og det var den aller siste modellen globalt sett som kunne spille av PS2 spill. Jeg håper bare på at softwareemulering kan komme tilbake i form av en oppdatering på de senere PS3. Tar jo mer plass og kabler å ha PS2 framme. Men det skjer vel ikke før PS2 er ute av produksjon for godt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...