fogduckers Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 hey trenger wmv3 videocodecs og wma2 audio codecs for wmp 11 eller en annen mediaspiller som kan spelle av de codecsa, noen som vet hvor jeg kan skaffe det? Lenke til kommentar
Automatikeren Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Har du prøvd å spille av i vlc? Den pleier være grei, så du slipper codecs der alle andre krever det=) Lenke til kommentar
fogduckers Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Har du prøvd å spille av i vlc? Den pleier være grei, så du slipper codecs der alle andre krever det=) jepp den speller av filmen i 10 sek å sier at jeg må spelle den av i wmp eller noe sånt med wmv3 og wma2 codecs-.- å så avslutter vlc seg-.- Lenke til kommentar
rillto Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 K lite mega codec pack med mediaplayer classic. Den spiller alt untatt blueray. Med litt triksing greier den til og med BD Lenke til kommentar
Van Wondern Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 hey trenger wmv3 videocodecs og wma2 audio codecs for wmp 11 eller en annen mediaspiller som kan spelle av de codecsa, noen som vet hvor jeg kan skaffe det? Prøvd http://www.cccp-project.net/ ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå