StormEagle Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hei er det noen som vet hvor man får kjøpt "flytende tinn" som brukes til å coate kretskort etter at man har etset dem for å beskytte kobberet mot irring og gjøre det lettere å lodde på. Det er en slik jeg er ute etter: http://www.mgchemicals.com/products/421.html Eller liknende. De eneste stedene jeg har funnet det er på div utenlanske nettbutikker og de vil ikke sende det hit til Norge pga at det er farlige kjemikalier eller noe slikt. Så er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt (helst ikke allt for dyrt heller da)? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Du kan kontakte Bleken elektronikk å høre om de kan skaffe deg dette, de har det ikke i webshop, men kan muligens skaffe. De selger dog ikke til privatpersoner, så du må gjennom et firma. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Hmm jeg har vel egenklig ikke noe firma jeg kan gå gjennom (tviler på at det firmaet jeg jobber for vil skaffe noe slikt for meg) så det kan bli litt vanskelig. Kansje jeg kan ringe til elfa og høre om de kan skaffe slikt selv om de ikke har det i deres varebeholdning. Men jeg tviler egenklig litt på at de gjør det. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Tviler på at dette er noe som kan sendes via post på vanlig vis. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Etter det jeg forstod fra de utenlanske nettbutikkene jeg har vært innom som selger dette så går det helt greit for dem å sende det i posten innenfor deres eget land, men de vil ikke sende det ut av landet. Så det er vel kansje flypost det ikke kan sendes med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå