Athlon Power Skrevet 16. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg fikk bare en manual med pcen som hanlet om secutity warnings og forskjellige slotter. Skal det vcære en useres guide også?' Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 18. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2003 Den skal følge med på CD, uansett ligger den her: http://docs.euro.dell.com/docs/systems/latd600/ Kan sikkert også bestilles i papirutgave, hvis du ikke liker trær :-) Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 18. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2003 Hvordan funker latitude D600? fornøyd? lurer på om jeg skal kjøpe meg den jeg også. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2003 Den funker SMOOOOTH. Men kjøp den disken som har 54000 rpm rotasjon:S Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 19. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 Hvordan funker maskina med tanke på batteritid (f.eks ved skriving og andre lette oppgaver)? Stod lite om det fra dell sin side, en selger nevnte noen uvanlig gode batteritider, men ble usikker på om det var riktig. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 19. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 Ved vanlig arbeid, dvs ikke se film, brenne cd'er og spill holder batteriet lenge, og viften starter så og si aldri. Kan finne bare en ting som mangler for min egen del, og det er firewire, men bortsett fra det er den som han over sa, smooth... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå