kokkos Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Heisann. Har fått tilsendt automatisk oppsett fra 1999. Tror det funker som det skal, men når jeg prøver å sende en mms så går den til 94% så kommer det opp at det oppsto feil i kommunikasjonen med serveren. Noen som kan hjelpe meg? Er det noe galt med telefonen min eller serveren? På forhånd takk. Ellers er jeg kjempefornøyd med min p800. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg har av og til det samme problemet med min, men når jeg sletter noen sendte eller noen andre fungerer det fint. Det funker ikke alltid da også, men det pleier det :smile: Lenke til kommentar
kokkos Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Takk for svaret. Men jeg har ingen meldinger å slette. Har akkurat fått muligheten til å sende mms og har aldri gjort det før. Så derfor er postkassene tomme. Er det noe jeg gjør galt tro!?! Må man fylle inn noe på cc og bcc linjene? :-? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg skriver/henter bare nummeret inn der det står "Til" and that's it. Har du Telenor? Kan hende det bare er middlertidig, husker det skjedde med meg for noen dager siden. Du kan prøve igjen i morgen :smile: Lenke til kommentar
kokkos Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg har telenor ja. Da virker det jo som jeg gjør ting riktig hvertfall. Så da er det sikkert bare midlertidig. Prøver igjen i morgen jeg. Takk så lenge. Lenke til kommentar
kokkos Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Nei. Det var visst ikke aktivert hos telenor. De skulle fikse det i går, men det fungerer fortsatt ikke. Får vel vente et par dager til og se hva som skjer. Så får jeg ringe og mase igjen. :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå