toret Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Stemmer det virkelig at Samsung ikke har programvare for Windows 7? http://www.samsung.com/no/support/faqs/supportFaqMain.do Er det virkelig mulig at de ikke klarer å lansere programvare som fungerer med Windows 7? Hvor lenge har utviklerne hatt mulighet til å lage programmer for Windows 7? 1 år? 2 år? Ikke vet jeg, men Samsung burde virkelig forstå at de burde få på plass Windows 7 programvare fort som f..., og i alle fall OPPLYSE oss mobilkjøpere om at det ikke eksisterer programvare som fungerer med Windows 7. Har nettopp fått meg en Samsung Wave, telefonen er kjempebra, men jeg er helt avhengig av å ha en telefon som jeg kan synke mot Outlook, så nå er det tilbake til min gamle gode Nokia N82. Dette er for dårlig Samsung!!!!!! Endret 30. juni 2010 av cyclo Tittel endret da original tittel brøt med retningslinjene Lenke til kommentar
classic81 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Helt sinnsvakt, tok litt tid før jeg fattet det, trodde først det var en driver som kranglet eller noe. Best den kommer på plass pronto! Lenke til kommentar
qwert Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Joda, Samsung har fått programvare som støtter Windows 7 for de nyeste telefonene. Fortsatt ikke særlig bra programvare, men nå er det i alle fall offisielt tilgjengelig. At det ikke fungerer skikkelig tror jeg er rimelig likt på alle OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå