MrAvionics Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Fikk du til å utvide partisjonen ? Det med USB driveren er et mareritt... Jeg har brukt mye tid på det før Endte opp med at jeg fant en gammel driver cd og puttet den inn, og da fant den driveren selv. Skal se om jeg finner usb driver til deg på nettet... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 mener du service pack 1-2-3? har 3. Men har du SP3 på CD'en du brukte til å installere, eller har du installert SP3 etterpå? Det er der forskjellen ligger, det er akkurat dette som skjer når man installerer med XP CD uten SP. Lenke til kommentar
petterps Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 har ikke anelse åssen jeg mount iso greia Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Du må benne den ut på cd. Da kan du for eksempel bruke dette programmet som er gratis og veldig enkelt å bruke : http://cdburnerxp.se/downloadsetup.exe Du velger brenn iso til cd. Så må du starte pc på nytt med platen i. Boote fra den, og bare prøve seg frem. Endret 20. juni 2010 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Hvis du sliter med Gparted - brenne ISO fil + at du må boote opp med Gparted, finnes det et alternativ som er enklere. Last ned Paragon Partition Manager Bruk det programmet til å utvide partisjonen. Endret 20. juni 2010 av johome Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hvis du sliter med Gparted - brenne ISO fil + at du må boote opp med Gparted, finnes det et alternativ som er enklere. Last ned Paragon Partition Manager Bruk det programmet til å utvide partisjonen. Hørtes ut som en enklere løsning, så petterps: Gå heller for den du Men har du fått til USB drivere ? Mulig du får den via automatiske oppdateringer ? Syntes jeg kan huske at jeg fikk det en gang (?) Men er ikke sikker Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det enkleste han kan gjøre er bare å lage ny partisjon. Ingen som har foreslått det enda? Høyreklikk på den utildelte så er det et valg på menyen. Det går også an å utvide partisjonen uten å bruke tredjepartsprogram, men det må gjøre med diskpart fra kommandolinjen. Lenke til kommentar
petterps Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Mangler ingen Drivere brukte Paragon Partition Manager™ funka Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Så flott at alt ordnet seg da Og håper du lærte noe også 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå