Skribenten_ Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er det bare et tidspørsmål når Apple også intrer i spillverdenen med en egen spillkonsoll, slik Microsoft gjorde med sin xbox. For en del år siden var det ingen som noen gang ville tro at Apple skulle erobre marked for håndholdt musikk spillere, og i hvertfall ikke for mobiltelefoner. Vil neste skritt være spillkonsoller...? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Har ikke tenkt så mye på det der nei... Hadde vært kult med en spill konsoll fra Apple i stua. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Huff, håper ikke det kommer. Kraften til en gameboy utsendet til en Mac 1 Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 For min del ville det ha vært den tragedie... Apple har kommet i en posisjon at dem egentelig kan lage hva som helst..så vil folk og spesielt media forgude produktet. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg mener at Apple er alt for sen til dette markedet. Skal de komme med en konsoll som skal kjempe mot x360, ps3 å wii så må de ha noe eksepsjonelt bra! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Dagens spelplattformar frå Apple forsyner seg godt av spelmarknaden alt i dag. Eg trur ikkje det er behov for ein tradisjonell spelkonsoll. Men at Apple kjem til å fortsette satsinga på spel er nok heilt sikkert. Det har tross alt vore snakk om at Apple var interessert i å kjøpe EA for eitt års tid sidan. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Dagens spelplattformar frå Apple forsyner seg godt av spelmarknaden alt i dag. Eg trur ikkje det er behov for ein tradisjonell spelkonsoll. Men at Apple kjem til å fortsette satsinga på spel er nok heilt sikkert. Det har tross alt vore snakk om at Apple var interessert i å kjøpe EA for eitt års tid sidan. Apple var interessert i å kjøpe EA, mest for å fri til spillentusiastene og få dem til å gå over fra PC til mac. Men eierskap av AE så ville det ikke vært noe problem for apple å produsere spill for mac. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det er vel strengt tatt ikke noe problem for noen å produsere til spill mac. Problemet er at det ikke er lønnsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 de har vist prøvd. http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_Bandai_Pippin Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Er ikke noe gøy med en kontroller som har én knapp. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Apple er jo så syke på å styre innhold. Krever vel at alle spill blir eksklusive til deres konsoll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå