Gå til innhold

Kommer Apple med en spillkonsoll?

Anbefalte innlegg

Er det bare et tidspørsmål når Apple også intrer i spillverdenen med en egen spillkonsoll, slik Microsoft gjorde med sin xbox.

For en del år siden var det ingen som noen gang ville tro at Apple skulle erobre marked for håndholdt musikk spillere, og i hvertfall ikke for mobiltelefoner.

Vil neste skritt være spillkonsoller...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Jeg mener at Apple er alt for sen til dette markedet.

Skal de komme med en konsoll som skal kjempe mot x360, ps3 å wii så må de ha noe eksepsjonelt bra!

Lenke til kommentar

Dagens spelplattformar frå Apple forsyner seg godt av spelmarknaden alt i dag. Eg trur ikkje det er behov for ein tradisjonell spelkonsoll. Men at Apple kjem til å fortsette satsinga på spel er nok heilt sikkert. Det har tross alt vore snakk om at Apple var interessert i å kjøpe EA for eitt års tid sidan.

Lenke til kommentar

Dagens spelplattformar frå Apple forsyner seg godt av spelmarknaden alt i dag. Eg trur ikkje det er behov for ein tradisjonell spelkonsoll. Men at Apple kjem til å fortsette satsinga på spel er nok heilt sikkert. Det har tross alt vore snakk om at Apple var interessert i å kjøpe EA for eitt års tid sidan.

Apple var interessert i å kjøpe EA, mest for å fri til spillentusiastene og få dem til å gå over fra PC til mac.

Men eierskap av AE så ville det ikke vært noe problem for apple å produsere spill for mac.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...