gala Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hei! Har et lite "problem".. Vanskelig å vite hvordan jeg skal begynne dette men uansett here it goes. Jeg flytter snart hjem til Kristiansand og der venter en helt nydelig jente som jeg virkelig liker og jeg vet at hun liker meg. Men det som er problemet er at min beste kompis fra ungdoms skolen (nettopp ferdig med VGS) som jeg fortsatt har god kontakt med har vært ilag med henne... Og det var ikke den beste slutten på det forholdet så dem snakker så vidt. Det som jeg trur er at han kommer si opp kontakten med meg osv. har jo ikke noe lyst til det heller. Noen forslag til hva jeg skal gjøre??????! Lenke til kommentar
gala Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Velg! Hadde håpet på et annet svar en det. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Du kan snakke med kompisen din, men alderen din og ordlegginga di tatt i betraktning antar eg at det er eit seriøst forhold du er ute etter og då bør i det store og heile meininga hans vere irrelevant. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kva med å spørre kompisen din om lov? seier han ja, så er det flott, viss ikkje så er du i værste fall tilbake der du er no. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 "Bro`s before hoes" er vel kanskje en idè? Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Nei, vet du hva. Om du virkelig liker denne jenta, så ser jeg ingen grunn til å ikke kjøre på. Og om du og kompisen din er så gode venner som du sier, så gir han faen. Liker du hu, så liker du hu Mitt råd: Kjør på! (Lykke til ) Endret 21. juni 2010 av Doppe Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Spør kompisen, sier han ja, så er det bra! sier han nei, må du velge. Det er vel egentlig bare det det står på her. Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 "Bro`s before hoes" er vel kanskje en idè? Eller ikke.. Spør kompisen din om dette. Akkurat som alle andre har sagt, hvis han sier ja, kjør på. Hvis han sier nei, velg. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Snakk med kompisen din, han er ikke en god venn hvis han ikke forstår din situasjon, så bare kjør på. Han skal ikke være den personen som bestemmer hva du gjør eller ikke. Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Spør kompisen, sier han ja, så er det bra! sier han nei, må du velge. Det er vel egentlig bare det det står på her. Jepp, støtter denne. Det viser at du bryr deg om kompisen din. Går du bak ryggen hans og bare kjører på er det disrespect... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Snakk med kompisen din, han er ikke en god venn hvis han ikke forstår din situasjon, så bare kjør på. Han skal ikke være den personen som bestemmer hva du gjør eller ikke. enig:) Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvis han sier nei, så er jo det et tegn på at han ikke er denne gode vennen. Det er slutt mellom de, og han skal ikke få lov til å bestemme over verken ditt eller hennes liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå