fsx v1.1 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Jeg veit hva homofilli er og hetrofilli, men skjøner ikke helt hva det er ? er det galt og være homofili eller hetro?. Endret 18. juni 2010 av makemelove Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det er ikke galt, men noen plasser er det galt. Men er menneskene som der som er gale. Ikke legningen. Og noen homofober finner du over alt. Men NEI det er ikke galt. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 for dem som er homofill eller hetrofill hva er deilig med hva en dere gjør? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hvor gammel er du 'makemelove'? Heterofili betyr å være tiltrukket av det motsatte kjønn. Det vil si at du kan føle kjærlighet eller tiltrekning til en jente om du er gutt, eller mot en gutt om du er jente. Homofili er det motsatte, da føler du disse følelsene for en av samme kjønn, en gutt om du er gutt eller en jente om du er jente. Begge deler er helt naturlig, og det er ikke galt å være verken heterofil eller homofil. Ikke alle aksepterer folk som er homofile, og de synes kanskje at de er frastøtende. Disse kalles homofober - homofobi. Og det fins folk som ikke liker/aksepterer heterofile, dette kalles heterofobi såvidt jeg vet. Du spør hva som er "deilig" med hva man gjør. Da er du innpå emnet sex/intimitet(nærkontakt mellom mennesker), og hva folk synes er deilig er opp til hver enkelt, det er individuelt. Hver enkelt har forskjellige ting de synes er deilig, ting de liker å gjøre med seg selv og andre som gir dem tilfredsstillelse. Det er ikke slik at alle homofile liker det samme, og at alle heterofile liker det samme. Det er også forskjell på homofili/heterofili og homoseksualitet/heteroseksualitet. Men forskjellen er jeg ikke helt sikker på selv så jeg vil ikke lære det videre til deg. Håper det klarte opp Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Takk for svaret, . Jeg er 14 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg