bloga Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Case: NOKIA5800 ble kjøpt for 1,- med netcom flexi199 sommern 2009. Har nå fått godkjent heving av kjøp av Nokia (3 eller 4 gang service med samme feil) - hva har jeg da krav på fra butikken ettersom jeg bare ga kun 1,- for telefonen? På kviteringen står det "Ny vare eller Penger igjen" hvis jeg velger penger igjen, hvor mye har jeg krav på? Jeg får vel ikke dekket noe av det jeg har betalt til Netcom i løpet av bindingstiden? (12x199=2389,-) Endret 18. juni 2010 av bloga Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ved heving får du igjen kun 1 kr. Det du tjener på er å velge en telefon til 1 kr med samme betingelser, event betale mellomlegg for en dyrere telefon. Lenke til kommentar
bloga Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 så penger som er betalt til operatør er borte uansett..? Kunde kan ikke kreve noe som helst av hverken Netcom eller Forhandler når en telefon er kjøpt på binding? Ser jo poenget, hvis man kjøper feks en Iphone til 1,- med en årspris på over 12000 så får man jo ikke igjen 12 lapper (1099,- x12) på regningen fra Netcom står det jo "nedbetaling telefon: 199,-" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå