Colin. Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 1. Maks 250 gb på xbox. Ps3 wins 2. Sant. Men ganske kjekt å legge inn youtubemusikkvideoene på hdd da<3 3. Ikke mulig desverre:(. Testet det på 2 maskiner. Var kjipt når vi sku se film. Hjelper lite med at nyere flatskjermer har usb 4. Brukte mange batterier selv da jeg hadde xbox. De oppladbare hadde og dårlig batteritid og den klumpen under til batteriet gnaget på fingrene 5. God grund for maskinen. Totalt vil jeg si ps3. Er beste multimediakonsoll. Uansett hva en xbox boy sier vinner ps3 på medismiten:) 6. Natta 1. De fleste trenger ikke 250gb engang. Kanskje på PS3 der noen spill må innstalleres, mao. tvang. 2 & 3, unødvendig om man har PC tilkoblet TV. 4. ? ... Selv har jeg hatt play and charge kit i over to år, og har aldri opplevd at det er dårlig, batteriene holder lenge når du har ladet dem. 5. Blu-ray spilleren er middelmådig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 1. De 320. Gb er eldig nyttig da vi kan legge inn mye filmer på harddisken 2-3. Trenger ikke ha pc tilkoblet tv når man har ps3:). Ergo slipper å ta laptoppen til tven 5. Den er standard ja men da slippe du å ha mer en 1 boks unde tven. Kommer ikke unna at ps3 ee bedre multimediamaskin Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 1. Maks 250 gb på xbox. Ps3 wins 2. Sant. Men ganske kjekt å legge inn youtubemusikkvideoene på hdd da<3 3. Ikke mulig desverre:(. Testet det på 2 maskiner. Var kjipt når vi sku se film. Hjelper lite med at nyere flatskjermer har usb 4. Brukte mange batterier selv da jeg hadde xbox. De oppladbare hadde og dårlig batteritid og den klumpen under til batteriet gnaget på fingrene 5. God grund for maskinen. Totalt vil jeg si ps3. Er beste multimediakonsoll. Uansett hva en xbox boy sier vinner ps3 på medismiten:) 6. Natta Elsker hvordan du er fanboy og prøver på å avvende han, med å kun dra fram det positive med ps3, og ved å skrive det ser det ut som xbox ikke har noen av funksjonene. 1: Kun PS3 som trenger så mye, siden den tvinger deg til å installere spillene på HDD. Ja det er sant, du får ikke spillt på PS3 uten å installere det til HDD. På xbox kan du installere om du vil, da bestemmer du selv hvilket spill du skal installere 2: Media Center webbrowser, funker supert om ikke jeg husker helt feil... Eller så kan du streame. 3: Forstår ikke hva du mener her... 4:Dette er så bullshit. Jeg har hatt oppladbare batterier i mange mange år. Play & Charge, funker supert. 5: Ler litt av hvordan du ikke kan skrive "PS3 er beste konsollen" men må skrive beste multimedia konsoll. 6: Jeg vil anbefale deg å kjøpe den vennene dine har, har ingen av vennene dine noen av delene, vil jeg anbefale deg å ta en titt online mellom PSN og Xbox Live. http://hubpages.com/hub/Xbox-Live-vs-Playstation-Network Xbox live blir så og si valgt til beste online tjeneste. Og stol på meg online er en utrolig stor del av gaming opplevelsen. Men jau orker ikke å skrive mere, har nok uansett alt blitt stemplet som fanboy... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Huh. Er mi imalt med spill som må i staleres på hdd. Og det som instaleres er noen mb. Ingen av cod spillene jeg har har jeg måtte instalere Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Huh. Er mi imalt med spill som må i staleres på hdd. Og det som instaleres er noen mb. Ingen av cod spillene jeg har har jeg måtte instalere jeg har nå flere spill til min ps3 som krever 3-4gb Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Huh. Er mi imalt med spill som må i staleres på hdd. Og det som instaleres er noen mb. Ingen av cod spillene jeg har har jeg måtte instalere De fleste vennene mine som har sier spillene er på 3-5 gb Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ja er noen spill som krever det ja. Men ikke alle. Men ingen avd e jeg har instalert har vært over 1 gb Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Når nesten hver eneste nye tv og surround reciever skal være en slags mediastasjon med latterlig mye tilkoblingsmuligheter/wifi osv. ser jeg ikke hvorfor man absolut må ha en ps3 bare fordi den kansje er en bedre mediastasjon enn xbox 360? Om jeg skulle kjøpe en av delene Idag ville jeg kjøpt ps3 pga GT5 men vil tro trådstarter ble fornøyd uansett hva han kjøpte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå