Gå til innhold

Xbox 360 eller PS3 - hva burde jeg velge?

guak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha kjøpt meg PS3 pga

1. Liker kontrollene bedre

2. Slipper å betale for å spille online

3. Bedre online store oppsett

4. Bedre kvalitet generelt og mindre problemer med de

5. Sterkere spillekonsoll (raskere, større lagringskapasitet generelt)

Dette var min mening og mitt tips :new_woot:

Lenke til kommentar

elkjøp selger den nye til ca 1900kroner på forhåndsbestilling, så jeg hadde LETT ventet på den. Når det gjelder konsoll så må en selvsagt ha begge deler :) xbox360 mangler flere av de desidert råeste spillene som er laget de siste årene, så kjør på med begge deler :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Gode råd, kjøp det de fleste vennene dine har. Og hvis det er Xbox, så vent på den nye versjonen.

Det finnes fordeler og ulemper med begge maskinene, og alt er etter behov og ønsker du selv vil ha.

Enklest vil være å bare kjøpe alt, noe jeg er tilhenger av :)

Lenke til kommentar

For deg, kjøp xbox siden vennene dine har det.

For meg. Jeg har begge men liker ps3 mye bedre.

Kjøp deg slim, ikke elite. Why? fordi dvd rommet og viftene vil drive deg vanvidd.

Gaming pcen min med 10 vifte lage ikke i nærheten av den lyden en xbox gjør med et spill inni.

Uansett om du har installert spillet på HDDen.

Slim`en her ikke mye slimmere, er ikke derfor man skal kjøpe den.

Kjøp den fordi den driver lettere, blir ikke like varm og lager mindre lyd.

Dette er egentlig helt absurd fordi dette skal ikke være en *issue*

Microsoft skal ikke melke kundene sine ved å lage en konsoll som ikke er komplett for å så lage en konsoll som er 5cm mindre i høyden og lager mindre lyd.

Det skal ikke være masse lyda å varme i det hele tatt. finito, punktum finale.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøp deg slim, ikke elite. Why? fordi dvd rommet og viftene vil drive deg vanvidd.

Gaming pcen min med 10 vifte lage ikke i nærheten av den lyden en xbox gjør med et spill inni.

Uansett om du har installert spillet på HDDen.

Tror det har blitt sagt at dvd romen på slimen bråker like mye som dagens, men at resten har blitt "stillegående".

Jeg har hatt 2 xboxer selv, og har riktnok vært heldig tydligvis for mine har vært stillegående så lenge jeg har kjørt spilla fra HD.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Vet, men alle vennene mine har x360, så jeg er blitt litt usikker. :/ Noen som kan si litt pluss med ps3 framfor 360 og omvendt?

ps3 har dette, xbox har ikke

1. 320 gb HDD<3

2. Mulighet for å kopiere inn musikk og filmer inn på harddisken fra ekstern harddisk

3. Muligheten å se filmer fra ekstern hdd uten å være tilboblet et nett

4. innebygget oppladbar batteri

5. Blueray

Lenke til kommentar

ps3 har dette, xbox har ikke

1. 320 gb HDD<3

Får da det på de nye xboxene

2. Mulighet for å kopiere inn musikk og filmer inn på harddisken fra ekstern harddisk

Nesten litt rart om dette ikke går på xbox men ikke alle kommer til og ha bruk for dette.

3. Muligheten å se filmer fra ekstern hdd uten å være tilboblet et nett

Dette skal den ha men det er samtidig mange nyere flatskjermer som kan dette og.

4. innebygget oppladbar batteri

Et ganske poeng, har sikkert brukt 40+ batterier på kontrollene mine nå :thumbdown: selv om jeg mener man kan få kjøpt dette til xbox og.

5. Blueray

Nest størte grunnen min til og kjøpe ps3, (rett etter GT5 :cool: )

Men det vil alltid være noe man går glipp av om man ikke kjøper begge deler, plus wii, htpc etcetera.

Er jo en ganske gammal tråd det her, kansje trådstarter dukker opp igjen og sier hvordan det gikk? formidabel bump uansett :p

Lenke til kommentar

1. Maks 250 gb på xbox. Ps3 wins

2. Sant. Men ganske kjekt å legge inn youtubemusikkvideoene på hdd da<3

3. Ikke mulig desverre:(. Testet det på 2 maskiner. Var kjipt når vi sku se film. Hjelper lite med at nyere flatskjermer har usb

4. Brukte mange batterier selv da jeg hadde xbox. De oppladbare hadde og dårlig batteritid og den klumpen under til batteriet gnaget på fingrene

5. God grund for maskinen. Totalt vil jeg si ps3. Er beste multimediakonsoll. Uansett hva en xbox boy sier vinner ps3 på medismiten:)

6. Natta

Lenke til kommentar

grunnen til at xboxen min samler mye mer støv enn ps3en er at ps3 kan streame mkv MED surroundly, og gjør det attpåtil med halvparten så mye støy.+ blu-ray selvsagt...

Bryr meg ikke om støyen når jeg spiller, men ser jeg film er det irriterende.

PS3 knuser Xbox på multimediabiten, men man må jo selvsagt eie begge to for å nyte exclusives :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...