DjNeo Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Kan man overføre like mange forskjelige ting med usb kabelen som det man kan med blåtann forbinnelse? På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Nei, man kan for eksempel ikke sende bilder fra datamaskinen til mobilen med kabel. Vet ikke om det gjelder ringetoner også, men tror jeg leste et sted at man bare kan sende kalenderoppføringer og kontakter via kabel. Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg leste nettop inn på myt620.com at man kan bruke kabelen til og ovberføre programmer, themes, spill og ringetoner. Jeg lurte på om det går og overføre bilder også? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Men hvorfor kjøpe kabel når du får bluetooth for noen hundre kroner? Lenke til kommentar
jolly_ Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det er mulig å sende hva som helst via kabel. Men bare fra datamaskin til telefon.. Jeg har ikke fått til å sende fra telefon ihvertfall.. Tror det går begge veier via BT. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Går begge veier med BT ja. Ser ikke poenget med å kjøpe kabel. Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg hadde alerede kabelen fra før, og tenkte at jeg skulle slippe og kjøpe BT adapter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå