Inaktivbruker_110531 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 pcen min blir varm uansett hvor jeg legger den. har trolig støv i viftene.-. hvordan fjerner jeg det uten og ødelegge alt? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Noen modeller er lette å demontere så man kommer til vifter og kjøleribber mens andre må plukkes i smådeler. Hvis du sier hva slags modell du har så er det sikkert noen som vet hvor mye du må demontere først. Lenke til kommentar
username- Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hvis du vil være på den sikre siden så går det alltids an å sende den på serviceverksted. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) På en Acer Aspire 5920G er det lett å komme til vifter og slikt. Der er det et stort deksel du tar av og så har du tilgang til både vifter, HDD og mere. Men det er ikke alle laptoper som er like da. Endret 19. juni 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Brytes ikke da garantien? noe det ikke gjør på service verksted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå