vets Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Lurte på om nokon har erfaringar med å kjøre gamle spel (me snakkar om eldgamle spel anno ca 1990) på nyare pcar. Prøvte nettopp "Firepower" og der var det jo "game over" før eg i det heile hadde inntatt skytestilling... Finst det program der ein kan kjøre slike spel som i ein simulator som simulerer lågare klokkefrekvens? Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 0,17 sec i gOOgle: turbo (freeware) laste ned turbo CPU Killer (shareware) CPU Killer siden edit: url feil Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 kan ikke det der med url men gå til www.abandonwarering.com klikk på sitelistning klikk på the underdogs og de har både "verktøyene" du trenger og forslag til hvordan kjøre dos og gamle windowsspill i xp Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 MoSlo ser ut til å funke fint for meg... har bare prøvd det på Ducktales og Test Drive 1, men det ser fint ut. Søk etter det på google. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har xp 2100 winxp 512ddr å driver å gamer CIV 1 beste spillet ever laget Men jeg bruker Dosbox 0.58 til emulere en gamel pc på sist beste http://dosbox.sourceforge.net/download.php?main=1 Funge hest å game civ1 Også andre gamle spill, men ikke alle er støtta, men meste parten er det. Ahh i Tromsø er det nå Super Vær!! 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå