Valkyria Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Etter å ha sett litt rundt har jeg funnet ut at det er delte meninger om det er plass til et radeon hd 5870 i antec ninehundred two. Noen steder står det at det ikke passer, mens andre står det at det passer. F eks i sier de at kabinettet har plass til 10,5" kort, mens 5870 er ca 11" langt.På denne siden derimot er kabinettet på listen over kabinetter som kortet passer til. Er det noen som kan bekrefte om dette kortet passer eller ikke passer til dette kabinettet? Håper på svar edit: leif Endret 18. juni 2010 av Valkyria Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Jeg har et Gigabyte Radeon HD5870 i mitt Antec Nine Hundred Two Midi Tower Sort, kan ikke huske at det var noen problemer å installere dette Edit: Bilde. Endret 18. juni 2010 av Multiflex Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Viktig ting å få med seg, at det er plass til kortet, men har nå nylig kjøpt meg et antec twelve hundrer, og bygget pcen til en kompis som har antec three hundred. Det jeg har hovedsaklig merket er at det er plass til skjermkortet i pcen, MEN! Det er IKKE plass til harddisker der hvor skjermkortet er installert... Dette gjelder alle antec modellene virker det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå