JFM Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hei. Usikker på hvor denne bør postes, så da blir det OT-baren Har brukt linser i ca 3-4mnd nå. Har brukt måndeslinser fra Biofinity, som jeg kjøpte hos opptikker. Men nå har jeg lyst på dagslinser. Har planer om å kjøpe linser fra www.minelinser.no. Men de har så mange typer at jeg vet ikke hva jeg skal velge. Jeg skjønner ikke så mye av synsstyrken min heller... Skjønner hva -0.75 er, men ikke mere. Forklare? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
surtei Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Eg foreslår at du stikker til optikeren din, med det arket, og sier du vil ha dagslinser istedetfor månedslinser, så finner han noe til deg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Mye enklere (og billigere) å bestille på nettet Lenke til kommentar
surtei Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 tydeligvis ikke enklere for deg når du ikke vet hva du skal bestille Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Men når jeg finner ut det så blir det easy Lenke til kommentar
surtei Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ja, det er sant. Så da går du til optiker, spør akkurat hvilke kontaktlinser du bør bestille, så bestiller du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå