hunerfri Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Når jeg prøver å starte enten mitt webcam eller den andres så starter det alltid videosamtale! Og om den andre sender forespørsel så står det at jeg asvslår med en gang bare. Går altså ikke ann å starte slik at én av oss har på cam. Noen som har hatt samme problemet? Noe jeg kan gjøre for å få fiksa det? Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 innstaller webcameraet ditt på nytt. Lenke til kommentar
ole805 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 ingen? :/ Har du fått løst problemet ? Har akkurat samme.. Lenke til kommentar
hunerfri Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 innstaller webcameraet ditt på nytt. Det er innebygd webcam. Men nå har maskina bestemt seg for at jeg ikke har noe webcam i det hele tatt, så har på en måte gitt opp. Har prøvd å installere ny driver osv. men har ikke funka. Aner ikke hva jeg skal gjøre. ingen? :/ Har du fått løst problemet ? Har akkurat samme.. nei har ikke det.. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har samme problemet Har du fiksa det ? Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg kan ikke se kun andres webcam heller. Pcen krever kun videosamtale! Webcam funker fordi jeg har prøvd det i både skype, facebook og aMSN. Det er i selve messenger programmet at feilen ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå