ikvaal Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Valve har enda ikke sagt om de kommer ut med en Mac utgave av spillet, men her en side med en underskriftskampanje for at spille kommer ut for mac. http://www.petitiononline.com/hl2mac/petition.html Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hehe, ja. vi kan jo håpe. Det hadde isåfall vært uhyre morsomt, etter hva jeg har sett fra den 20 minutter lange "ingame" filmen på over 600 mb. Lenke til kommentar
Lun4tic Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Jah, Hade vært uhyre artig om Half Life 2 kunne komme på Mac. Spilte single playern på half life 1 og syntes det faktisk ver jævlig kult, men multiplayern på Half life en var egentlig ganske røten. Håper Half Life 2 kommer med en enda bedre singleplayer og Multiplayer... OG at den kommer til mac... Lenke til kommentar
iMAniaC Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Og hvis det i tillegg kommer en Counter Strike mod som blir Mac-kompatibel, blir alle argumentet ( ) til PC-brukerne borte... Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Nå veit jeg ikke om man skal kalle muligheten for å kunne spille CS er argument for PC, da Lenke til kommentar
.wotg Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 ØH! kanskje jeg er litt dust, men finnes halflife og counterstrike for mac? Lenke til kommentar
iMAniaC Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Niks, ingen av dem finnes for Mac. Tror kanskje det var noen som jobba med å porte det, men det blei visst aldri noe av... Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Niks, ingen av dem finnes for Mac. Tror kanskje det var noen som jobba med å porte det, men det blei visst aldri noe av... AFAIK ble utviklingen stoppet av Sierra ved rundt 90%, fordi de ikke hadde troen på det økonomisk, mye takket være all piratkopieringen som skjedde på PC-siden. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, den var smart! Morsom antagelse siden det er snakk om et av verdens desidert mest solgte spill gjennom alle tider. Sorry for gammel topic/reply... :wink: Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, den var smart! Morsom antagelse siden det er snakk om et av verdens desidert mest solgte spill gjennom alle tider. Sorry for gammel topic/reply... :wink: Ingen antakelse, noe jeg har lest i en artikkel om det. Hvorvidt artikkelen har rett eller ikke, veit jeg ikke, men selv om HL er verdens mest solgte spill, så er det muligens også verdens mest piratkopierte også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå