chevyz28 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Har prøvd å ringe til Japan photo Byporten sikkert 30-40 ganger i løpet av 2 dager nå. Får ikke svar. Brukte nummeret som er på hjemmesiden deres. Har også sendt dem mail, men den besvares heller ikke. Er de så veldig opptatt, eller prioriteres ikke telefon og mail hos dem? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det er vel omtrent 10 ganger lettere og mer oppklarende å sende en mail til kundeservice å spørre hvorfor du ikke får svar? Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Det er vel omtrent 10 ganger lettere og mer oppklarende å sende en mail til kundeservice å spørre hvorfor du ikke får svar? Har sendt dem mail, men de svarte ikke på den heller. Men kanskje det er en annen mailadresse du sikter til, enn den som er til Byporten? Endret 18. juni 2010 av chevyz28 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det er vel omtrent 10 ganger lettere og mer oppklarende å sende en mail til kundeservice å spørre hvorfor du ikke får svar? Har sendt dem mail, men de svarte ikke på den heller. Men kanskje det er en annen mailadresse du sikter til, enne den som er til Byporten? kundeservice@japanphoto.no Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Det er vel omtrent 10 ganger lettere og mer oppklarende å sende en mail til kundeservice å spørre hvorfor du ikke får svar? Har sendt dem mail, men de svarte ikke på den heller. Men kanskje det er en annen mailadresse du sikter til, enne den som er til Byporten? kundeservice@japanphoto.no Takk. Da skal jeg prøve den addressen istedenfor. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Du kan også prøve å ringe kundeservice på 66 82 26 65. I likhet med alle andre butikker, så prioriteres kundene i butikken fremfor telefonen. Det er derfor ikke alltid like lett å få svar der. Juni er den mest hektisk måneden etter desember, og det er en god del kjør i butikken i disse tider. E-post pleier å besvares. Hvor lenge siden er det du sendte den? Send meg gjerne avsendernavnet som står på e-posten din via PM, så skal jeg be noen svare på den så fort det er mulig (jeg jobber der, og pleier å svare på E-post, men har fri denne uken). Jeg kan også svare på enkle spørsmål via PM eller her på forumet Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Du kan også prøve å ringe kundeservice på 66 82 26 65. I likhet med alle andre butikker, så prioriteres kundene i butikken fremfor telefonen. Det er derfor ikke alltid like lett å få svar der. Juni er den mest hektisk måneden etter desember, og det er en god del kjør i butikken i disse tider. E-post pleier å besvares. Hvor lenge siden er det du sendte den? Send meg gjerne avsendernavnet som står på e-posten din via PM, så skal jeg be noen svare på den så fort det er mulig (jeg jobber der, og pleier å svare på E-post, men har fri denne uken). Jeg kan også svare på enkle spørsmål via PM eller her på forumet Sende mail kl 1200 i går. Lenke til kommentar
Hggern Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Har prøvd å ringe til Japan photo Byporten sikkert 30-40 ganger i løpet av 2 dager nå. Får ikke svar. Brukte nummeret som er på hjemmesiden deres. Har også sendt dem mail, men den besvares heller ikke. Er de så veldig opptatt, eller prioriteres ikke telefon og mail hos dem? Hei chevyz28, Har svart på e-posten du sendte til vår kundeservice. Mvh Espen H Japan Photo Nettbutikken 1 Lenke til kommentar
brk Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ha. Dette er jo kanonbra. Thumbs up for Japan Photo, som faktisk har ansatte som følger med på forum som dreier seg om det de selger. Inngår herved et løfte om å handle mest mulig hos dere!. 1 Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Ha. Dette er jo kanonbra. Thumbs up for Japan Photo, som faktisk har ansatte som følger med på forum som dreier seg om det de selger. Inngår herved et løfte om å handle mest mulig hos dere!. Ja, superbra. Fikk kontakt med nettbutikk (Espen H) og de ordnet opp. Kjempeservice. Endret 19. juni 2010 av chevyz28 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Kudos til dere hos japan photo. Super kundeservice Endret 19. juni 2010 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kudos til dere hos japan photo. Super kundeserviceHva? Bare fordi de endelig fikk makket seg til å svare på en mail??? Ja, superbra. Fikk kontakt med nettbutikk (Espen H) og de ordnet opp. Kjempeservice. Ja, SUPERBRA at du endelig fikk kontakt, og enda bedre at de ORDNET OPP i sendrektigheten!!! Dette er jo kanonbra. Thumbs up for Japan Photo...Inngår herved et løfte om å handle mest mulig hos dere!Ja når man ser slik FANTASTISK kundeservice, da er det bare å gå igang å handle mest mulig!Jeg er rørt til tårer! Slik kollektiv ryggklapping er bare helt utrolig... Lenke til kommentar
brk Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 "SUPERBRA at du endelig fikk kontakt, og enda bedre at de ORDNET OPP i sendrektigheten!!!" Sendrektigheten. Det er vel ingen andre enn kongelige, og kanskje deg, som kan forvente at en serviceperson står på pinne 24/7 for å betjene deres høyhet´s alle ønsker og spørsmål,?. Mest mulig vs å handle hos andre. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kudos til dere hos japan photo. Super kundeserviceHva? Bare fordi de endelig fikk makket seg til å svare på en mail??? Var kanskje litt feil formulert, Skulle vel heller si kudos til de ansatte som er her på forumet for å ordne opp Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Fantastisk å kalle dette for SUPERBRA ! Kanskje servicen kunne bli enda bedre hvis de faktisk JOBBET istedet for å henge på forumet ? Lenke til kommentar
brk Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Fantastisk å kalle dette for SUPERBRA ! Kanskje servicen kunne bli enda bedre hvis de faktisk JOBBET istedet for å henge på forumet ? Regner med de gjør det i fritiden. Om de gjør det i jobbsammenheng kan jeg ikke se noe galt i det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kanskje servicen kunne bli enda bedre hvis de faktisk JOBBET istedet for å henge på forumet ? Jeg vet den siste setningen der var humoristisk ment Men til mitt forsvar så "henger" jeg på forumet kun i fritiden, selv om jeg svarer på ting og tang som har med Japan Photo å gjøre... og denne uka har jeg hatt ferie. Får jeg lov til det? Tidspunktet for innlegget til Espen, indikerer også at det ble postet i hans fritid. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Anyhooo så er det likevel rart å kalle ting superbra, når man faktisk bør kunne komme gjennom på en telefon på 30-40 forsøk, eller 48 timer på mail. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Anyhooo så er det likevel rart å kalle ting superbra, når man faktisk bør kunne komme gjennom på en telefon på 30-40 forsøk, eller 48 timer på mail. I en butikk er det stort sett en jevn strøm av kunder, og ikke alltid god tid til å verken svare på telefoner eller e-post. Men, det er nettopp derfor man har kundeservice, fordi det ikke alltid er like lett å komme gjennom på telefon eller e-post direkte til butikken. Telefon og e-post til kundeservice står veldig lett tilgjengelig på nettsiden og i tilbudsavisen til Japan Photo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå