Patience Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Google har puttet nok funksjonalitet inn i Android. <a href="http://www.amobil.no/artikler/bedre_brukeropplevelse_neste/76978" title="Bedre brukeropplevelse neste">Les mer</a> Ja, nå er det på tide å få dritten til å fungere!!!! Flere feil og bugs er det lenge siden jeg har opplevd.. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det innlegget passet bra overens med nicket. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det innlegget passet bra overens med nicket. Ha ha, ja det gjør det. Vel, til mitt forsvar er nicket basert på en sang, ikke en egenskap Men nå må vi ikke spore av tråden her.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hva med å kunne lagre vedlegg til epost, for ikke å snakke om å videresende epost med vedlegg inntakt. De har jammen meg et par ting å fikse opp i før de kan si seg ferdig.. Min telefon klarer fint å legge vedlegg i epost, men aner ikke når muligheten kom, har aldri sjekket det før nå. nexus one, froyo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Hva med å kunne lagre vedlegg til epost, for ikke å snakke om å videresende epost med vedlegg inntakt. De har jammen meg et par ting å fikse opp i før de kan si seg ferdig.. Min telefon klarer fint å legge vedlegg i epost, men aner ikke når muligheten kom, har aldri sjekket det før nå. nexus one, froyo. Men har du forsøkt å _videresende_ epost med vedlegg, eller laste ned/lagre vedlegg utenom standard filformater som word ? (Jeg oppdaget dette da jeg satt hos en rådgiver i banken og skulle videresende noen papirer jeg hadde på mail som jeg skulle underskrive. Endte med at jeg måtte logge meg på mailen min på hans maskin ) Kjører froyo jeg også, på en roota telefon om det kan ha noe å si ? Endret 22. juni 2010 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Men har du forsøkt å _videresende_ epost med vedlegg, eller laste ned/lagre vedlegg utenom standard filformater som word ? (Jeg oppdaget dette da jeg satt hos en rådgiver i banken og skulle videresende noen papirer jeg hadde på mail som jeg skulle underskrive. Endte med at jeg måtte logge meg på mailen min på hans maskin ) Kjører froyo jeg også, på en roota telefon om det kan ha noe å si ? Nei, har ikke prøvd annet enn jpg og pdf, men det kan jeg både sende selv, og videresende. Prøvde å legge ved en apk eller hva de app-filene heter, det gikk merkelig nok ikke Har også root Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Veldig typisk android vil jeg si. Tendensen er ting som ikke funker.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Er visst typisk Iphone også. Prøvde nå to ganger å forwarde en email med et 2k jpg bilde via Iphone. Begge gangene kom vedlegget med, men det var på 0k... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Er visst typisk Iphone også. Prøvde nå to ganger å forwarde en email med et 2k jpg bilde via Iphone. Begge gangene kom vedlegget med, men det var på 0k... Det er ikke e-post-tilbyderen som stripper meldingene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg