simenfsf Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Heisann. Har et uklokket GTX 275 i en i7-rig. Men lurer på om det kortet begynner å bli utdatert eller vil det duge fortsatt på spill fremover? Leser mye rart om varme/svak ytelse på de nye nvidia-kortene, men har kun hatt nvidia så å si, har PhysX så mye å si hvis jeg går over til ATI? Noen tanker bare rundt om jeg kunne trengt en oppgradering ville vært fint eller om jeg klarer meg enn så lenge. Kjører 1920x1080 oppløsing og vil kunne fortsette å spille nye spill. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hvis kortet funker til det du bruker det til så har det vel ingenting for seg å oppgradere. Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Tenkte jo i forhold til nyere spill som kommer til som Mafia 2, om det fortsatt ville holde tritt på full oppløsning etc. Og er de nye kortene så mye bedre at jeg vil merke det godt, eller er det mindre forskjeller for en som ikke gamer så mye? Litt vage spørsmål, men hva om du satt med samme rigg, hadde du oppgradert eller ventet og sett hvor godt kortet gjorde det med nyere spill. Eventuelt forslag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ditt Gtx 275 vill nok holde til neste generasjon. Ati Radeon HD 6000-serien og Hva nå enn Nvidia kommer med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå