Diskutert Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) . Endret 22. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hva mener folk når de skriver "ollø"? Ollø går under samme kategori som uttrykk i likhet med -skjera?- -Hva er greia lissm?- -serrjøst!- -Halla!- går ut på det samme, men er kanskje blitt stuerent. Umulig å følge med på sånt, hvis du ikke vasser i fjortisser til midt på låra hver dag. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Da skjønner jeg bedre hvorfor jeg aldri har lest eller hørt "ollø". Det kan gå uker mellom hver gang jeg omgås en fjortis. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Hva mener folk når de skriver "ollø"? Ollø går under samme kategori som uttrykk i likhet med -skjera?- -Hva er greia lissm?- -serrjøst!- -Halla!- går ut på det samme, men er kanskje blitt stuerent. Umulig å følge med på sånt, hvis du ikke vasser i fjortisser til midt på låra hver dag. Har fått mer inntrykk av "ollø" er noe man sier når noen gjør noe litt imponerende som vis noen skårer ett mål i fotball roper kanskje noen andre "ollø nice mål!". Men vis jeg ikke husker helt feil så bruker de ikke "etniske-norske" det i Oslo litt hyppigere og på en annen måte enn på "lande" da som: "ollø man hva skjer?" og "ollø man jeg blæsta den spa dama i går" elns. Så du har sikkert rett egentlig.. Endret 30. juni 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
MotionW Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Olø= er mere brukt som oi, samme med åjåå og oløø. Olø sjekk der a brur, oi se der bror. f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå