SKAÐI Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Tro det beste ordet på det kabinettet jeg finner er harry.. Vis dette kabinetet til hvilken som helst mere eller mindre normal dame og jeg er rimelig sikker på at hun deler min mening! Endret 27. oktober 2010 av Ght0 Ret4rd Lenke til kommentar
hu3cakewalkhu3 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Liker kabinettet veldig godt jeg! Gode løsninger for kabler og lett montering av alt. Stor plass på innsiden for å jobbe. Kjipt at man ikke får skaffa den orginale 200mm topp viften i norge da Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 kjøpte akkurat dette kabinetett! digger designen og det har jeg gjort siden første gang jeg så det! ser robust, solid og kraftfull ut akkurat som det jeg skall fylle det med! Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Tro det beste ordet på det kabinettet jeg finner er harry.. Vis dette kabinetet til hvilken som helst mere eller mindre normal dame og jeg er rimelig sikker på at hun deler min mening! dama mi digger det og hun avskyr harry:e typer. og vi bor i harry by nr:1 Trondheim! Lenke til kommentar
Khani Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Delen av Norge hvor det rånende bartefolket bor. Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Endret 14. mai 2011 av Fredrik7le86 Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 viss dere synes HAF X er styggt. se på denne: http://www.hardware.no/artikler/antec_dark_fleet_df-85/93972 fy fan! det er det styggeste jeg har sett av design i hele mitt liv, fyren fra antec som designet denne burde flytte till månen og greve seg ned. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Mest overrasket over at HAF X er stillegående mens RV02 er støyende... Lenke til kommentar
Matthias98 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 KongKake? Har du sett HAF X i virkeligheten da..? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Liker kabinettet veldig godt jeg! Gode løsninger for kabler og lett montering av alt. Stor plass på innsiden for å jobbe. Kjipt at man ikke får skaffa den orginale 200mm topp viften i norge da Du kan få tak i en som er helt lik. Har selv kjøpt slike til et Haf X kabinett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=488295 Lenke til kommentar
hu3cakewalkhu3 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Liker kabinettet veldig godt jeg! Gode løsninger for kabler og lett montering av alt. Stor plass på innsiden for å jobbe. Kjipt at man ikke får skaffa den orginale 200mm topp viften i norge da Du kan få tak i en som er helt lik. Har selv kjøpt slike til et Haf X kabinett: http://www.komplett....aspx?sku=488295 Jeg vet det finnes nå, fantes ikke når jeg skrev det :o Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Men pass på når du skal innstallere den. Det blir trangt om plassen med kabler når man skal stenge igjen på topp. Jeg endte med å måtte koble ut panelet i front på maskinen for å få plass til alt som skulle til for å få viften til å fungere, og samtidig få stengt igjen skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå