Royalsalute Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Har funnet ut nå at NRK.no faktisk har noen programmer som kan være greie å se på. Men har et problem på deres sider. Problemet: "Google Chrome har sluttet å virke" etter restart av nettleseren kommer det opp "Følgende programtillegg har stoppet: Microsoft Windows Media Player Firefox plugin" Det samme skjer med de andre nettleserene jeg har prøvd, Explorer og Opera. Dette sier meg at problemet kanskje ikke er med nettleseren, men heller med windows media player. Har forsøkt å ta vekk denne pluginen og reinstalere den igjen. ikke vellykket. Har sett etter oppdateringer til Windows media player, har nyeste versjon av denne også Noen som har ideer om hva jeg kan finne på for å fikse dette? Bruker Windows vista 32-bit Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 du kan prøve med silverlight avspillern til nrk. ellers har du noen addons til firefox som lar deg spille av nrk med vlc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå