Gå til innhold

Er Viewsonic P90F den beste CRT skjermen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte p95f for en tid tilbake, fikk p95f+. Tror det er denne man bør være observant på, ikke originalen. Denne jeg fikk var horribel, men var nok dårlig vare, andre her har jo vært veldig fornøyde :D Jeg fikk selvsagt prøve den ut et par dager for å se om jeg ikke kunne beholde den, og etter justeringer ble bildet -litt- bedre, men hadde fortsatt et svært lite lineært bilde fra senter til kantene (uklar START eller klokkeslett f.eks. i forhold til senter, lite naturlige farge overganger, kalde farger, dårlig skjermet da varmeovn på gulvet påvirket den). Skjermen var dessuten meget uskarp på høyere oppløsninger som 1600x1200. Bærer preg av "billig" dersom man sammenlikner med den "gode gamle traveren", p95f som blant annet kommer med avtagbar VGA kabel og takler heftigere Hz på de forskjellige oppløsningene. Har hørt mange som har sagt p95f skal være bedre. JEG endte opp med en 21" Eizo T965 som er meget god, men den er jo en annen sak og koster omtrent det samme som 3stk p95f :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har kjøpt p90f men den solgte de ikke lenger :roll:  så jeg fekk en p95f+b for same prisen å jeg trengte ikke betale frakt :D Tror faktisk p95f er bedre på noen plasser :wink:  men den pleier ikke være feilfri
P95f+ er problemskjermen. Har ikke sett noen som har hatt problemer med P95f...(?)

Hvordan er din P95f+B Headshooter? Er bildet skarpt og fint over hele skjermen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...