Carfax Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Etter å ha installert driverne til mitt nyinnkjøpte Sapphire Raeon 9700 kort, finner WindowsXP plutselig ett 9700 PRO kort. Er det mulig at jeg har fått ett PRO kort ved en feiltagelse, eller er det XP og Catalyst 3.4 driverne som kødder med meg? Noen måte jeg kan finne det ut på?` mvh. Carfax Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det er samme drivere, men annen brikke på kortet. Står bare 9700 på selve kortet. Clock/memspeed viser nok at det er nonpro også. Virker som catalysten er litt forvirra Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Last ned programmet powerstrip og se hva mem og gpu clock er på.. er det på 325/310 er det PRO Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 JAPP! Ser ut som om du har fått et helt og holdent ati radeon 9700 PRO !! Hehe very nice! Hvor kjøpte du kortet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Nei han har ikke det. Så en lignende tråd laget 10 minutter før jeg så denne, og der hadde fyren sjekka på selve GPU'n på kortet, der det står kun Radeon 9700. Han hadde også testa clockspeed, som lå på nonpro sitt nivå, og kunne ikke overklokkes over 300MHz. Det er rett og slett en driverfeil. Ingen vits å "satse" på å få feil kort Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ja, det stemmer det, det var min tråd. Ja, klokkene lå på np nivå. Litt rart da, det første som slo meg var: kanskje noen har hatt det hjemme og lagt inn bios til PRO. Benyttet seg av angrefristen og sendt det tilbake....? Hvordan finne ut om kortet har np eller pro bios ? Lenke til kommentar
Carfax Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg så også den andre posten med samme tema rett etter at jeg hadde postet. Regnet med at dette var en driverbug eller noe. Men det hadde jo vært litt konge å ha fått ett PRO kort til prisen av et non-pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå