Gå til innhold

Dell Inspiron 5150


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg åpner denne tråden, fordi jeg sterkt vurderer å bestille en Dell Inspiron 5150. Jeg antar dette er den kjappeste bærbare pcen på markedet akkurat nå. Er det noen som har bestilt denne ennå? I så fall hva er antatt leveringstid? Når de første mottar denne pcen er jeg meget interessert i å få kommentarer på hvordan den er i praksis. Personer som har erfaring med Dell 500M er også velkommen med tilbakemeldinger. Testerne på Barbara.no virker generelt å ha lite til overs for Dell så hva sier dere som faktisk disponerer en Dell til daglig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har ingen dell selv (enda) men synes ikke testene av dem her på forumet er så veldig negative som karakteren skal tilsi..ser man på hva man faktisk "pirker" på så er det jo i den store sammenhengen ikke viktig eller så er dem faktisk verdt prisforskjellen Dell har på sine pc'er.. for dem er billige... det er i alle fall min "objektive" mening...ikke stol blindt på "terningkastene..."

det eneste jeg har merket meg av dell som jeg synes er nevneverdig negativt er at dem er en smule større fysisk en sine konkurrenter.. Ellers synes jeg at klager ytelsesmessig,design er noe en må ta med en klype salt... btw.. 5150 ser også ut til å stemme med mitt "generelle" inntrykk, det er en stor bærbar pc... større finnes vell knapt, men var faktisk litt lettere en jeg trodde den skulle være... 4.5cm høy og 33.5 cm bred...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...