RBW Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Samsung er også på banen med en SSD-enhet, og Samsung byr på 512 GB. Les mer Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Og IOPS? Jeg vil si meg skuffet over Samsung her, de er sent ute med teknologi og med mindre prisene blir veldig lave er det lite vits i å vurdere disse. Salgsargumentet er lav strømbruk og høy maks kapasitet, som gir dem en veldig liten nisje i laptopper som trenger å spare rundt 1W effekt og TRENGER 512GB SSD, selv om den er tregere enn andre SSDer. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 -512Gb er alltid kjekt! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 At IOPS foreløpig er ukjent betyr ikke at IOPS nødvendigvis er dårlig, bare at den er ukjent. Det er lov å håpe at IOPS er bra. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg blir ikke lei meg om IOPS er bra, men jeg forventer ikke så mye fra Samsung med tanke på deres tidligere serier (som ikke har hatt NCQ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå