john_a Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg har Nye Online ADSL (1 gb er jo så ekstremt mye ) men jeg føler at den bruker alt for lang tid på å laste ned nettsider. Når jeg sjekker hastigheten på f.eks. it-avisen.no så ligger hastigheten på ca 720 kbit/s, altså mere enn det jeg egentlig skal ha. Når jeg laster ned filer går det også i den hastigheten som den skal(vanligvis om ikke annet, men det skyldes vel båndbredden til serverene). Men er det mulig at det er noe som gjør at akkurat surfing på nettet går sakte? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Kva slags nettlesar brukar du? Lenke til kommentar
Smal Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 nettleseren er nok ikke problemet... prøv å se hvor høy ping du har til stedene du syntes tar lang tid å få opp...... start kjør cdm eller command ping www.nettstedet.com veit ikke helt hva som kan være grunnen til at det tar lang tid men dersom det bare er bestemte steder på nettet har det ikke noe med telenor å gjøre..... Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 1 gb er egentlig ikke mye hvis du tenker deg litt om.... litt surfing...laste ned noe på kazaa...dc...pluss... det går altfor for å bruke opp noe så lite... Lenke til kommentar
john_a Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Så var det et snodig begrep som kalles ironi da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå