Ideal Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article3698722.ece Diskutér! Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 bare synd alle de store partiene er styrt av globalistene. tror jeg stemme blankt neste gang Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Send meg en mail når undersøkelsen er ferdig, og substansen erklært kreftfremkallende gjennom rapporten. Lenke til kommentar
sondre94 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Arbeiderpartiet gir folk kreft? Argumenter. Såvidt jeg vet så medfører det seg ikke kreft å melde seg inn i AP. Har selv prøvd det, og det er helt fritt for kreft. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Arbeiderpartiet gir folk kreft? Argumenter. Såvidt jeg vet så medfører det seg ikke kreft å melde seg inn i AP. Har selv prøvd det, og det er helt fritt for kreft. Tror du bare får kreft av å stemme på dem. men bombe dette var å ikke renske mongsta gir kreft. Hva gir ikke kreft Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ap ( og sikkert også andre partier ) gav mennesker kreft, ikke minst etter industrireisinga på 50-tallet. Etterpå har Høyre / KRF / V nektet folk medisinsk behandling. Og slik går altså dagene for tidligere industriarbeidere, de som ennå lever altså. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Etterpå har Høyre / KRF / V nektet folk medisinsk behandling. Hvor har du så dette fra? Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Jeg er en av disse selv som er blitt feilbehandlet under denne regjering, ikke bare en gang men minst to ganger i følge spesialister og medisinske professorer. I dette trekløverets regjeringstid var jeg mye innom sykehus, dvs. universitetssykehus, lokalsykehus, og regionsykehus, og jeg så fra måned til måned hvor mye mere personalet fikk å gjøre, samtidig som det til stadighet var innsparinger på utstyr. Færre leger til flere operasjoner og alskens andre oppgaver. dette fører til lengre ventelister, lengre sykdomsforløp og til slutt frafall fra arbeidslivet. Tro meg jeg vet dette som tidligere pasient. Hvis de ønsker dèt kan de sikkert få gjennomgå det samme, 3 mnd sykehusinnleggelse det første året, en hel jul og nyttår på sykehus det andre året - derav 36 døgn i seng hele døgnet, bare tillatt å gå på wc til nød, 15 måneder med Stomi, nær 100 innleggelser med narkose, 400 sting sydd etter infeksjon+++ Så denne var du særdeles uheldig med.... Men, men tilgivelig når man ikke vet bedre... Endret 4. juli 2010 av Vårbris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå