Tøyte Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Fler som er enig. Siden alle CS horene har et slikt. Jeg husker når jeg kjøpte mitt helt nytt og greier ingen hadde slikt, nå har alle et. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 ENIG!! Har selv et chieftec HATER det! ''Alle'' har det! Det blir bare kult viss du gidder å modde, noe som eg desverre ikke har planer om. Skal selv skaffe meg et bra Lian Li eventuelt Lepont!!! Lenke til kommentar
v0id Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Velkommen i klubben. Jeg har forresten nettopp meldt meg ut, og har gått inn i LianLi-rekkene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 who cares? kabbisen er bare en burk til å ha komponenter i. jeg synes denne fokuseringen på design av PC kabinetter har gått helt over styr! det er greit at de ikke trenger å se ut som de gamle plastikk boksene fra 90 tallet...men ett sted går grensen ffs... jeg er sikker på at den første personen som tenkte på å ha en lys katode eller no slikt i pc'en bare ville blende han han satt på siden av i en CS compo på et lan eller no... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 jeg er sikker på at den første personen som tenkte på å ha en lys katode eller no slikt i pc'en bare ville blende han han satt på siden av i en CS compo på et lan eller no... Genialt, MrLee! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Skulle gjerne hatt ett Thermaltake v2000 da men.. :smile: Lenke til kommentar
It's me Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Skulle gjerne hatt ett Thermaltake v2000 da men.. :smile: Har det selv og det rocker Det jeg ikke skjønner er at veldig mange kabinetter har 80% det samme designet som Chieftec. Har Chieftec glemt copyright eller? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Har ett blått chieftec kabinett, jeg. Driter egentlig i hvordan det ser ut, og vhilke merke det er. Men passer fint inn i stua, og kjerringa er fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå