Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bestevenn - Forhold bygd opp seksuelt og emosjonelt

Anbefalte innlegg

Okei, jeg har en liten historie. Eller en generell oppsummering av mine siste 2 år kan det vel også kallest. Jeg fyller 16 i vinter, bare sann at det er oppklart.

Det hele begynte for våren for 2 år siden, da en jente jeg synes var nydelig, men ikke hadde hatt et spesielt øye til spørte meg om hun kunne sitte ved siden av meg på bussturen hjem fra skolen. Jeg var 13, spilte en god del data og var heller på den tykke siden av skalaen samtidig som jeg var lav, så ut som jeg ikke visste hva hårvoks var og var generelt ganske så likegyldig til utseendet mitt. Uansett hvor mye høyere på "attraktivitetsrangen" hun var enn meg, så endte det med at hun spørte etter mobilnummeret mitt. Etter en uke hadde vi sendt 600 meldinger med hverandre, noe som ikke er et så høyt tall i forhold til hva det ble senere i vennskapsforholdet. Uansett, plutselig var sommerferien her og meldingene var som oftest enten lange meldinger hvor jeg forklarte og utdypte hva og hvorfor jeg likte henne så godt, eller så var det korte meldinger med kompliment. Etter et par dager ut i sommerferien satt vi på msn og spilte et eller annet spill; den som tapte mot enten si et kompliment eller sende et bilde av seg selv. Det var hennes regler og planen var fra første stund å samle inn et par komplimenter fra meg, tenkte jeg. Til slutt fikk jeg et ganske så lettkledd bilde, og jeg fikk blandede følelser for dette. Dette var noe jeg kunne tenke meg mer av, dette liker jeg! Samtidig som det hang en seriøshet over det.

Dette førte til at jeg ikke trappet ned på meldingene, men gjorde heller det stikk motsatte, jeg pøste på med komplimenter og mente hvert eneste ord av hele mitt hjerte. Men inni disse meldingene fylt med komplimenter var det også hinting som senere ble til sjenert spørring om jeg kunne få se mer. Og det fikk jeg. Når sommeren var over hadde jeg 50-60 bilder av hun uten klær, eller eventuelt med svært lite på og så hadde jeg hatt et par besøk av henne hjemme hos meg. Når hun var på besøk brukte hun å ligge i fanget mitt mens jeg strøk henne i håret. Hun elsket personligheten min, hvor avslappet jeg var og hvor forstående jeg var fikk jeg høre. Jeg fikk også av og til være så heldig å høre at hun synest jeg var nydelig, hun mente selve meg; personligheten og alt. Men av og til likte jeg å tro det var litt utseendet mitt òg. Ved dette punktet var jeg i drømmeland og forelsket i henne.

Videre til høsten med problemer. Hun hadde hatt et par gode omganger med seg selv og tenkt nøye over dette, og bestemte at dette måtte ta slutt. Bildene, komplimentene, alt måtte slutte. Dette var fordi hun hadde en type. Jepp, i to år hadde hun hatt type. Og i den første sommeren vår var det like før hun slo opp med han på grunn av meg og min oppførsel som var så god og at jeg brydde meg så mye.

Uansett; som alle jenter og gutter vet, så elsker jenter oppmerksomhet. Noen i mindre grad enn andre, men ja. Hun lengtet etter å høre hvor fortryllende vakker og sinnsykt deilig jeg synes hun var og når våren var på igjen, begynte vi. Bare nå hadde vi tatt det hele et par hakk videre; skitnere ord, skitnere samtaler, og skitnere berøring både på skoledoene og hjemme hos hverandre. Det meste gikk ut på å berøring utenpå buksene mine, innenfor buksene mine, men aldri innenfor bokseren. Med henne begynte det med berøring utenpå genseren, hun lærte meg hvordan hun likte å bli tatt på puppene og hendene mine gikk ganske så kjapt over hele henne. Den første tiden var det bare utenpå-klær-berøring, men det gikk ikke for lenge før hun styrte hendene mine under toppen, lærte meg hvordan jeg enkelt kunne ta av bhen hvis jeg skulle berøre brystene hennes når jeg sto bak henne. (For de nysgjerrige; jeg skubbet bare ”bh-skålene” oppover, slik at jeg fikk full tilgang til selve brystene.)

Det ble også biting i øreflipp, stønning (falsk, bare for å gjøre meg kåt. Noe hun gjorde utrolig godt) og når jeg skulle ta en tyggis, fikk hun vanligvis den halve ved å bite av den biten som stakk ut av munnen min slik at leppene våre møttes ganske så lett. Til opplysning hadde puberteten gjort sitt og jeg hadde vokst nærmere 20cm og var nå relativt tynn og fikk en god del kompliment selv over både hvordan jeg så ut, luktet og den gode gamle, personligheten.

En ny sommerferie sto for tur, og etter at kjæresten hennes rotet det totalt til og løy for henne, slo de opp. Og jeg fikk ikke sett henne i tiden mellom hun slo opp, til hun dro på en ukes ferie til noen slektninger. Mens hun var vekk hadde vi sikkert utveklset 800 meldinger mer eller mindre og snakket en god del timer i telefonen, skitnere enn noen gang. Jeg hadde på et punkt avtalt at det første vi skulle gjøre når hun kom hjem var å dusje sammen. Hun kom hjem, og vi begge gikk for å møte hverandre med en gang hun var hjemme. (Vi bor 2-3 km fra hverandre) Når vi kom hjem til meg, var det folk hjemme, så hun foreslo å ta en tur til uthuset vi har, som er et to-etasjers og et ganske så stort bygg. Her lå det et par madrasser som vi la oss på, hun lå i armkroken min en god stund og vi var begge ganske så stille. Så husket jeg hun klagde over korsryggsmerter, som igjen førte til at jeg masserte henne, noe hun elsket fordi hun synes jeg var så god til det. Her merket jeg at hun ikke hadde bh på, noe som førte til en kåt gutt som satt på ryggen hennes siden tankene var bare seksuelle og med henne. Hendene mine var ikke vanskelige å be når hun sa lengre ned, lengre ned når jeg masserte korsryggen. ”Er ikke jeg kåt nok?” sa jeg lattermildt, noe som førte til at hun sa ”Du vet det vi snakket om mens jeg var vekk ... Jeg har hatt en drøm om noe, og siden vi ikke har dusjen, tenkte jeg vi kunne gjøre det. Men hvis vi gjør det må vi nesten bli i lag i fremtiden” jeg hadde ingenting i mot dette og var nå sikker på at det var seksuelt, og ble ikke skuffet. Det hun hadde drømt var at hun ridde meg mens jeg satt i sofaen og berørte henne. Heldigvis har uthuset mitt både den ene og den andre sofaen som var klar, jeg fikk streng beskjed om å sette meg ned og ta av meg både buksa og bokseren. Så der satt jeg da, hard som aldri før, mens hun gikk i rundt bare i string, joggebukse og hettegenser. Joggebuksa hennes gikk ned, stringen til siden, hendene mine gikk under hettegenseren og jeg gled inni henne. Det gikk hardt for seg og gud hvor deilig det var, dette hadde hun gjort siden hun var 12, hun har hatt en type siden hun var 11 og var derfor svært erfaren. Hun hadde altså nå tatt jomfrudommen min. Men jeg var fortsatt jomfru for den offentlige gjeng, siden dette ikke kunne ut til noen, det var tross alt bare litt over en uke siden hun slo opp med typen. Men det brydde meg ikke. Jeg hadde fått det jeg alltid ville, henne. Nesten, i hvert fall. Sommerferien fortsatte som dette; jeg besøkte henne i rundt 1-tiden på natta, etter at tvillingsøsten hennes hadde sovnet (som også er bestevennen min, men aldri gjort noe seksuelt med, så derfor inkluderer jeg ikke henne i denne historien) for så å sitte i sofaen i stua deres og se The Voice. The Voice sto alltid på, så lenge man slapp å følge med, så var jeg fornøyd. Hun lå vanligvis i fanget mitt mens jeg strøk henne på ryggen som førte til rumpeklåing eller magen som førte til både bryst- og skrittberøring. Hun runket meg og jeg fingret henne, men ikke noe sex. Bare en god del kyssing og klåing og litt fingring og runking. Jeg dro så en uke vekk, og når jeg kom tilbake hadde hun og typen ordnet ting og hun savnet ham noe forferdelig.

Så der sto jeg, en gutt på 14, så forelsket som en fjortenåring kan bli med forventinger om at hun ville bli min og alt var som før når jeg kom tilbake. Jeg måtte selvsagt støtte henne og si at jeg forsto og at alt var bra, fordi jeg er jo selvsagt så støttende hele jævla tiden. Hun unnskyldte seg og var kjempelei seg på mine vegne i en dag før hun ble seriøs og alt av berøring, bilder og alt det der tok slutt. Igjen.

Så i fra slutten av sommerferien frem til bursdagen min (som er tidlig i desember) var det ikke noe som helst berøring. På bursdagen min la hun hånden min i rundt henne på en ”kompismåte” og førte hånda mi på brystet hennes og sa at det var bursdagsgaven min og at hun hadde savnet meg, den virkelige meg. Da var det hele på igjen, dere skjønner hvordan det går videre. Og jeg synes at alt var bare fryd og gammen eller hva man sier, så dro jeg til utlandet på ferie i 3 uker med familien. Savnet var stort og det var gjensidig, når jeg kom hjem fikk jeg en tårevåt velkomst. Den samme dagen som jeg kom hjem, besøkte jeg henne. Når jeg skulle hjem, fulgte hun meg litt på veien før hun stoppet. Hun stoppet, drog meg inntil henne og kysset meg, jeg var overrasket over kysset og hun var overrasket over at jeg var blitt bedre til det. Og vi fortsatte i sikkert en halvtime med bare klåing innenfor de tykke jakkene våre og klining der vi sto i snøen før vi dessverre måtte si ha det. Det samme gjentok seg neste dag, og dagen etter der igjen. Lite visste jeg at det var den siste dagen jeg kysset henne, jeg trodde jo at pausen snart ville ta slutt og at hun ville kysse meg snart. Klåingen ble det mindre og mindre av, og hun likte ikke at jeg hintet til noe som helst lengre.

Og en kveld jeg var hos henne og satt ved siden av henne når hun satt med pcen og chattet, så merket jeg noe jeg ikke likte. Hun hadde ikke bare begynt å snakke med èn, men tre gutter. To fra Amerika, greit nok, de kommer aldri til å se henne uansett. Og en fra klassen min. Han er svært lik deg, fikk jeg høre gjentatte ganger, han i klassen min var lik meg, altså. Det eneste jeg tenkte da var at hvis han var lik meg, ville han gi henne komplimenter som hun vil bli smigret av og det ene vil føre til det andre. Men jeg holdt munn. Og hun merket på meg at jeg var sjalu, selv om vi ikke var sammen og jeg ikke var den som skulle være sjalu, så var jeg det. Sjalu på at en i klassen hadde en mer avslappet og mer seksuell prat med henne enn det jeg hadde hatt med henne i det siste. Var det på grunn av den ekstra oppmerksomheten hun ikke trengte meg lenger? Var jeg virkelig ikke mer enn oppmerksomhet for henne? Gikk også en god del gjennom hodet mitt.

Uansett så hadde vi en to timers prat når jeg skulle gå, som omhandlet at vi måtte slutte med alt og det var ikke rett ovenfor typen osv. Samme greiene igjen tenker dere sikkert nå, det gjorde jeg også.

Når vi hadde den praten, var vel rundt april, og vi har siden da ikke gjort noe seksuelt og holdt oss langt unna seksuelle samtaler. Til i kveld. I dag var det avslutning for tiende trinn, og etterpå var det klassefest uten foreldre i et lokale vi hadde leid. Uten at jeg tenkte over det, var det bare meg selv og henne på loftet, der skrev jeg ”Fy faen så deili” med mobilen hennes og sendte det til meg selv, bare på rent tidsfordriv. (Rusfritt arrangement uten aktiviterer eller en plan for kvelden er relativt kjedelig)

Da tok hun mobilen min og skrev ”Jeg vet at du har så jævli lyst på meg, jeg” og så ga hun meg et blikk hun visste jeg elsket, men ikke hadde gitt meg siden jeg kom hjem fra utlandet. Så ble det massasje, ikke noe seksuelt, men greit nok. Så etterpå spurte hun hvor jeg hadde fått tyggis, og jeg sa at jeg hadde selv, men den siste var i munnen min. Hun ville ha halve sa hun, og bøyde hodet som hun skulle kysse meg, bet etter tyggisen før hun ga opp og lekte med tungespissen sin på munnen min. Så pirret hadde jeg ikke vært på ... alt for lenge. Og etterpå bet hun meg i øreflippen, noe hun vet jeg elsker. Samtalen vi akkurat hadde på melding var også ganske så ”rett etter utlandsturen min”-ish

Så nå sitter jeg her, sent, sent på natt og skriver en historie om de to siste årene mine som inneholder alt for mange skrivefeil.

Jeg måtte bare ha dette et sted, for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Skriver dette som gjest ettersom alt for mange kommer til å hate meg for å være ”den fyren”

Vil egentlig bare ha synspunkt rundt dette, egentlig.

Og takker selvsagt til alle som har giddet å lest alt dette.

TL;DR – Forhold bygd opp på seksuelle hendelser med bestevenn, kommentarer og synspunkt rundt dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke helt riktige kommentarer, men la gå.

1. Luck you, høres det ut som.

2. Interessant hvordan det er du som er kjerringa og hun som er typen.

3. Jenter elsker oppmerksomhet, det er riktig. Men med en gang hun tar deg forgitt, da blir du kjedelig. Noe sier meg at hvis du høflig avslår et tilbud hun kommer med fordi du er opptatt for øyeblikket, så blir hun 10x så pågang for deg med en gang. Da kan du etter hvert starte å stille krav. For øyeblikket blir du bare bikkja hennes. Det funker tydeligvis ikke så bra for deg.

4. Neste gang du skriver så kutt en del av de uinteressante detaljene. Måtte hoppe flere deler når jeg leste.

5. Lykke til.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke at hun er bra for deg. Jeg tror at hun bruker deg og ikke tenker på følelsene dine. Det kunne nok vært hvem som helst annen, du var bare så heldig å bli valgt den dagen på bussen.

Når hun gjør slike ting for så å kutte ut og begynne igjen, så føler du deg usikker? Og når du er usikker, føler du at du råtner opp innvendig? Hun vil nok aldri gi deg 100% av seg selv, for du lar henne utnytte deg. Jeg tror ikke du er tilfreds med dette, ettersom du opprettet denne tråden. Hun hjalp deg gjennom en tung tid da selvtilliten din ikke var på topp, og på en måte var det bra, men nå bruker hun deg bare. Mitt beste råd er at du kutter ut. Si nei, selv om det føles dårlig i begynnelsen. På lang sikt vil du klare deg best uten henne.

Nå skulle jeg hatt et godt sitat, men det har jeg ikke, så du skal heller få en sang.

http://www.youtube.com/watch?v=OzFJv5-JjdM

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke at hun er bra for deg. Jeg tror at hun bruker deg og ikke tenker på følelsene dine. Det kunne nok vært hvem som helst annen, du var bare så heldig å bli valgt den dagen på bussen.

Når hun gjør slike ting for så å kutte ut og begynne igjen, så føler du deg usikker? Og når du er usikker, føler du at du råtner opp innvendig? Hun vil nok aldri gi deg 100% av seg selv, for du lar henne utnytte deg. Jeg tror ikke du er tilfreds med dette, ettersom du opprettet denne tråden. Hun hjalp deg gjennom en tung tid da selvtilliten din ikke var på topp, og på en måte var det bra, men nå bruker hun deg bare. Mitt beste råd er at du kutter ut. Si nei, selv om det føles dårlig i begynnelsen. På lang sikt vil du klare deg best uten henne.

Akkurat som jeg sa det. Han er kjerringa, og hun bruker han.

Skal han få kontroll så må han si nei til henne. Da har hun plutselig mye mer lyst på han. Og klarer han ikke å ta kontroll og slutte å være kjerring, så må han selvfølgelig kutte det helt.

Ps: Kjerring er ikke ment fornærmende, men som et mer forklarende begrep.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Negativt: Det virker som om hun bare vil ha deg som en backup, og "eie deg" litt. Jenter liker å føle seg trygge i forhold, og med deg som backup hver gang hun er usikker og ensom og savner typene sine har hun det nok bra. =P Og hun tvinner deg jo sykt lett om lillefingeren sin med alle de gestene og grunne flørtingen...Enig med de andre i at du er jenta her ja, lol. ><

Positivt: Om hun er vant til å alltid finne trygghet i deg, og synes du er en bra person på alle måter ellers også, kanskje hun finner ut at det er deg hun faktisk vil være med til slutt. :innocent:

MEN det du burde er å prøve å heller bygge opp selvtilliten litt, uansett om det gjelder å få henne eller andre jenter til å respektere deg. Du sier du har spilt mye data og sånn, hva med å kutte litt ned? Begynne med noe kult i RL for å føle deg litt bedre, som en hobby eller spille et instrument? Mange jenter i amatørorkestere! Hehe. :thumbup:

Når/om du blir student treffer du sikkert en del veldig hyggelige jenter. Og det kan også skje på andre måter. Kanskje du finner en som vil ha bare deg og som ikke leker med deg på denne måten! :w00t:

Lenke til kommentar
3. Jenter elsker oppmerksomhet, det er riktig. Men med en gang hun tar deg forgitt, da blir du kjedelig. Noe sier meg at hvis du høflig avslår et tilbud hun kommer med fordi du er opptatt for øyeblikket, så blir hun 10x så pågang for deg med en gang. Da kan du etter hvert starte å stille krav. For øyeblikket blir du bare bikkja hennes. Det funker tydeligvis ikke så bra for deg.

Her ligger en vesentlig hund begravet.

Lenke til kommentar

"4. Neste gang du skriver så kutt en del av de uinteressante detaljene. Måtte hoppe flere deler når jeg leste."

Beklager dette. Tenkte på det selv, men skrev bare videre. Bare for å ha det nedskrevet en plass.

Og ja, jeg ser vel ut som jenta her. Men jeg har latt dette pågå bare fordi jeg bor på en plass hvor det rett og slett ikke er andre jenter, og når man er kåt så er ikke den negative siden det første man ser på av saken.

Som noen sa så kommer dette sikkert til å forandre seg når jeg blir student og møter andre, hun kommer til å bli sjalu og jeg skal gjøre mitt beste for å motstå. For hun er sykt deilig og vet akkurat hva hun skal gjøre, for å si det sann.

Og til deg som sa jeg burde kutt ned på dataspillingen. Sluttet helt i fjor høst og har heller begynt å trent. Noe som har ført til mer oppmerksomhet på utseendet mitt. Så jeg hadde vel mer eller mindre en plan om å bli veltrent i fjor høst, slik at hun skulle føle hun gikk glipp av noe, uansett hvor teit det hørest ut.

Lenke til kommentar

Eventuelt kan du jo ta hevn ved å laste opp bilder av henne. Ekstremt barnslig, på grensen til ulovlig (over grensen om hun kan kjennes igjen), men positivt for internettsamfunnet =P

Fra spøk til revolver.

Når det gjelder oppførsel av dette slaget, er det bare en ting å si: Ha aldri noe mer med jenta å gjøre. Det er store sjanser for at hun kommer til å fortsette på samme viset til hun er godt forbi tjue. Sikkert med lausunge.

Selv om det er gull for deg at hun er slik mens hun har en annen type, er det særdeles ugull når typen er deg.

Det ideelle er en jente som er slik på privaten når det bare er dere to, og oppfører seg som en Lady ute blant folk.

Edit: Leif var innom.

Endret av SiegHallo
Lenke til kommentar

Ah, kutt ned på detaljene neste gang du skriver noe lignende. At du masserte korsryggen, hvordan du tok på puppene og hvor du mistet jomfrudommen din er totalt uvesentlig, for det du ønsker råd om i dette emnet. Men til poenget -

Regelen er forræderisk enkel: Vi vil alltid ha det vi ikke kan få. Det vi allerede har tar vi for gitt, og vi setter sjelden pris på det vi har før vi har mistet det el. ikke lenger kan få det.

Hvis du vil at noen skal bli helt gal etter deg, kan du ikke bli tatt for gitt.

Husk at du er den største gevinsten. Det er du som lurer på om hun er bra nok for deg, det er du som er den sjeldne fuglen hun må fange før det blir for sent. Det lyder kanskje vanskelig. Men ofte gjør det dårlige selvbildet vårt at vi tenker motsatt. Vi jager dem.

Vi anstrenger oss for å oppfylle den andres minste lille ønske, i håp om at han eller hun skal se oss og like oss. Så lenge vi får en lillefinger, går vi gjerne 10 mil til. Det høres omtenktsomt ut, men er totalt usexy når det handler om å skape tiltrekning. Vi gjør oss alt for tilgjengelige. Joda, du får nok oppmerksomhet. På samme måte som en tam kanin får det. Vil du bli attraktiv må du vise at du ikke er et husdyr. Etabler din egenverdi og vise at din tilgjengelighet ikke er en selvfølge.

Hvis det føles som om du blir utnyttet eller tatt for gitt og det ikke er gjensidig, bør du forberede deg på å gå. Hvis andre forstår at de kan miste deg, kommer de til å verdsette deg mer. Muligheten til å få være nær deg er ikke en selvfølge. Det er en gave.

Med det sagt, føler jeg denne jenta er veldig usunn for deg. Hun bruker deg, skamløst og brutalt til sine egne behov, når hun har det kjipt med av-og-på kjæresten sin og plutselig savner deg. Kaller du henne virkelig for bestevenn? Lukt kaffen, gutt, og finn deg bedre dame og bedre bestevenn.

Lenke til kommentar

"4. Neste gang du skriver så kutt en del av de uinteressante detaljene. Måtte hoppe flere deler når jeg leste."

Beklager dette. Tenkte på det selv, men skrev bare videre. Bare for å ha det nedskrevet en plass.

Jeg syntes ikke det var unyttig. Men det er lettere for oss å gi deg et godt svar hvis du forteller oss hva du ønsker med dette. Du må finne ut av hvilken vei du vil ta videre. Så kan vi lettere hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...