vegge Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Sjekk ut øverste innlegget på denne linken! OovzAdvarsel Ble Medlem: 24 Des 2002 Innlegg: 114 Når begynte vi å få gule og røde(?) kort? Noen som har tenkt å forklare hvordan dette virker? Eller har jeg misforstått? PS. Oovz er bare den første jeg har sett med gult kort. Jeg har ikke noe imot ham hvis noen lurte..! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Har også sett det. Har sendt en pm til yummy om saken. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg trodde det var avataren hans jeg, men ettersom bildet ligger på http://forum.hardware.no/images/gult.gif så tyder det på at det ikke er det. Hadde vært kjekt å få klarhet i dette. Får man gule kort hvis man sier noe dumt? Dem hadde jo inne at <bruker> needs a life (fondus needs a life) en stund, og dette var jo litt morsomt, men gule kort? Skal forhøre meg med en moderator. Redigert: Tok en prat med en moderator på IRC og han sa at det var en ny liten sak de hadde begynt med. Hvis man fikk 3 slike så var man ute av forumet. IRC er som de fleste vet ikke noe bra sted å prøve å forklare ting på, men dette gav kanskje en liten pekepinn. Venter på svar fra moderator. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 det er slikt at hvis du får nokk slike så blir man utestengt i en vis tid .. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 glimrende En fin måte å få folk til å skjerpe seg. Får bare håpe jeg ikke går samme skjebne som i de fleste fotballkampene jeg spiller... Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Dette blir for dumt ass.. Fotball regler i et forum Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hvis de kortene skal sitte like løst som påstanden: "det er noen som prøver å hacke seg inn på maskinen min" som kommer hver gang noen har lagt inn firewall, så kan det bli moro Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Synes "advarsel" tanken kan virke god. Men som tidligere skrevet: Hva i all verden skal vi med fotball-regler her på forumet?? Skal hver tråd man heretter deltar i regnes som "en kamp" ? Og dersom jeg får "gult kort" etter en stygg verbal sklitakling, vil da motparten få fri-innlegg evt. straffe-innlegg?? Vil hver tråd kun kunne inneholde et maksimalt antall deltagere. Og hvis det kan påvises juks i en tråd/kamp kan det da teoretisk resultere i anullering av tråden? Vil det bli innført overføringsummer dersom man ønsker å delta i et annet forum? Skal antall innlegg regnes som antall mål eller antall spilte kamper? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ignorér likheten med fotball. Det er ikke dét det dreier seg om. (dessuten finnes det kort-system i andre sportsgrener også) Lenke til kommentar
umy Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Og dersom jeg får "gult kort" etter en stygg verbal sklitakling, vil da motparten få fri-innlegg evt. straffe-innlegg?? Vil det bli innført overføringsummer dersom man ønsker å delta i et annet forum? Skal antall innlegg regnes som antall mål eller antall spilte kamper? kongebra. edit: jepp tar til meg en pm jeg fikk om dårlig quoting. [rettet nå] :wink: Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 noe av det mer geniale hw adminene har finni på !! veldig bra! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 synes kort greiene er bra jeg, synes da ikke det minner noe om fotball da... det er jo mange andre sportsgrener hvor man har kort Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Etterhvert kan man vel sette opp en verstingliste Så kan vi ha en ålig fair play pris. Og en gull mus til den med mest saklige og høflige innlegg... Ok nå tar jeg litt for mye av, er sent på kvelden Sorry for litt for off-topic, får håpe jeg slipper med en advarsel og ikke gult kort :wink: Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Vel, de har jo lenge hatt sportregler han, sånn utvist i 2 min (eller 2 uker) (sånn som i håndball). Også har de jo en dommer også kalt moderator. Dette systemet kan bli bra. Antall inlegg kan være antall shoot. Og antall seriøse innlegg kan være shoots on goal. Og de virkelige nye nyttige innlegg kan være goal!!! Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 dette vil nok fungere bra i de fleste tilfeller. når forsvinner det gule kortet igjen da? hvor lenge er du bannet etter at rødt kort er delt ut. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Rødt kort er vel permanent ban, håper jeg. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Bra hvis noen blir utvist da, så blir det powerplay for oss andre (ishockey) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Håper dere er løse på avtrekker'n. Istedet for "advarsel", så kan det stå "Strike ONE" osv.. "Striiiike threeee, and your OUT" Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 [/offtopicmode] Lurer på hvor mange som hadde spama forum hvis regelen var slik : 1. Første advarsel = Skudd i beinet 2. Andre advarsel = Kastrering 3. Siste advarsel = Nakkeskudd Da kunne vi ungått et tullete forum og mer seriøshet fra brukere. [ontopic] Virka som en ganske god ide med kort da jeg har sett en GOD del flere tulleposter ol. i det siste, ikke det at denne starta seriøst, men verre finnes det der ute, desverre. Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 [/offtopicmode]Lurer på hvor mange som hadde spama forum hvis regelen var slik : 1. Første advarsel = Skudd i beinet 2. Andre advarsel = Kastrering 3. Siste advarsel = Nakkeskudd Jeg hadde nok tatt nr 3 før nr 2 men.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå